arlot

Konusu 'Tatlılar' forumundadır ve organiksheker tarafından 2 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : organiksheker
  1. organiksheker

    organiksheker >>12.06.2010<< Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    6.993
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    yaz aylarında soğuk soğuk dondurma tadında güzel bi lezzet...

    öncelikle çikolata sosumuzu pişirip soğmaya bırakalım.ben bu tatlıyı dikdörtgen büyük borcama yapıyorum bayada bereketli oluyo

    2 paket bebe bisküvi
    2 poşet krem şanti (1kutu)
    2 adet muz
    1 peket çikolatalı sos
    1 litre kadar süt( 2 bardak krem şanti için 3,5 çay bardağı sos için)
    4-5 yemek kaşığı damla çikolata veya bitter çikolata

    öncelikle 1 paket çikolatalı sosumuzu 3,5 çay bardağı süt ile pişirelim.2 paket krem şantiyi 2 su bardağı sütle çırpalım derin bi kapta içine 2 paket bebe bisküviyi koyalım muzları ufak ufak doğrayalım içine damla çikolata veya ufak parçalara ayrılmış bitter çikolata katalım güzelce karıştırıp yayvan bi borcama dökelim ( borcamın içine karışımı koymadan bi suda çalkalayalım) iyice soğmuş olan çikolatalı sosumuzu tatlımızın üzerine her tarafını kaplicak şekilde yaydıralım servis etmeden önce 1 gece buzlukda beklemesi lazım afiyet olsunn...
     
    Son düzenleme: 13 Temmuz 2009
  2. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : organiksheker
  3. AskBocugu

    AskBocugu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.847
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    resmı varmı canım eklersen sevınırım guzel bır tarıf elıne saglık
     
  4. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : organiksheker
  5. organiksheker

    organiksheker >>12.06.2010<< Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    6.993
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    canım malesef resim yokda zaten gelişigüzel yaydırıyosun tepsiye üzerinede sos
     
  6. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : organiksheker
  7. samyeli34

    samyeli34 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.936
    Beğenildi:
    68
    Ödül Puanları:
    153
    ya ben tatlıyı bırazdan denemek ıstıyorum fakat buzlukta bekletılecek demışsınız..
    buzdolabında degıl buzlukta demı dogru anlamışım..
    emın olmak lazım.)
    teşekkurler yaptıktan sonra ve yedıkten sonra yazarım ınşaallah..
     
  8. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : organiksheker
  9. edenizzz

    edenizzz Ne Mutlu Türküm Diyene! Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    633
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok güzelllllllllllll...............
     
  10. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : organiksheker
  11. samyeli34

    samyeli34 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.936
    Beğenildi:
    68
    Ödül Puanları:
    153
    yaptım buzlukta beklettım ..
    tadı dondurma tadında oldu...
    eşim vıenatta nın tarıfını keşfetmışsın dedı.)
    bırazdanda buzluktan alt goze ınmış halıyle yıyecegım kısmetse..
    bakalım yıne aynı dondurma tadınımı verecek..
    yıne yazarım ınşallah...
     
  12. 9 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : organiksheker
  13. KralicheKaterina

    KralicheKaterina Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    8.415
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Eline sağlık canım benim
    Evde bebeğim de var bebek bisküvisi olur her zaman
    zaten onun girdiği tatlı mükemmel olur
    cokacimcoookEminim seninki de öyledircokacimcoook
    alkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkis
     
  14. 9 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : organiksheker
  15. organiksheker

    organiksheker >>12.06.2010<< Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    6.993
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    evet canım buzlukta bekletiliyo opuyorumnanaktan
    opuyorumnanaktan
    beğenmenize çok sevindim canım servis ettikten sonra gene buzlukta sakla canım
    afiyet olsun canım gerçekten güzel oluyo bende yapim yaa tarife göz atmışkene
     
  16. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : organiksheker
  17. samyeli34

    samyeli34 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.936
    Beğenildi:
    68
    Ödül Puanları:
    153
    evet buzlukta kalmalıymış..
    altta erıyor tadı buzluktakınden cok farklı oluyormuş...
    yenıden cok teşekkur ederım mısafıre yemekten sonra ıkarm edılecek dondurma tadında bır tatlı olacak.)
     
  18. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : organiksheker
  19. minnick

    minnick rütbesizim benn... Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bu tarifi yarın denemek istiyorum ama kremşanti 2 pk demişsin ya bir kutudan 2 poşet çıkıyor öyle 2 poşetmi yoksa 2 kutu kremşanti (yani 4 poşetmi) mi anlayamadım.