Arow dan çizme aldım. çok pişmanım..

Konusu 'Ayakkabı - Çizme - Terlik' forumundadır ve kelebek2005 tarafından 18 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  1. kelebek2005

    kelebek2005 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    arow dan bir çizme aldım. eşref saatime denk geldi. şimdi pişmanlıktan kuduruyorum. resmini çekmediğim için ekleyemiyorum. ama merak edenler için arowun sitesine giriyorsunuz. binici western modellerden 2. sayfadaki son çizme. açık renk olan. yav ben bu rengi nerede kullanıcam. bir insan bu kadar mı saf olur. ne yapacağım şimdi ben. var mı fikri olan.
     
  2. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  3. MissA

    MissA Doğum Hikayecisi Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.954
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    aman canım ya bi tek rengi yüzündense bence dert etmeye değmez sonuçta çamurun içinde mi yürüceksinki hiç sıkma canını
     
  4. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  5. kelebek2005

    kelebek2005 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    evet sadece rengi. bu renk yerine gri falan düşünseydim. çizmeye bakabildin mi. ne salağım ya...
     
  6. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  7. Hurricane

    Hurricane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba canım. sayende arow un çizme ve bot modellerinide incelemiş oldum :) aralarda birkaç tane hoş çizmede beğendim..
    Senin aldığın modele gelince aslında rengini beğendim fakat modeli çok sade beni pek cezbetmedi..Bu yıl tokalı yani biraz süslü çizmeler moda..''Bu rengi nerede kullanıcam'' demenede bir anlam veremedim çünkü kotlarla bile hoş durabilen bir renk bu ve uygun çanta seçimindede zorlanacağını sanmıyorum..
    Gerçi içine sinmeyen birşeyi nasıl kullanabilirsin ki..Değiştirme şansın yok mu peki?
     
  8. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  9. almor

    almor Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.915
    Beğenildi:
    138
    Ödül Puanları:
    163
    Çizmeye bakmadım ama rengini beğenmiyorsan ver bir ayakkabı tamiri yapan yere rengini istediğin bir renk yapsınlar. Benim de böyle bir çizmem vardı rengi açık kahverengiydi hiçbir şeye uymuyordu siyaha boyattım çok güzel oldu.:CüvCüv:
     
  10. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  11. kelebek2005

    kelebek2005 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    tokalı kahve, siyah ve taba rengi çizmelerim var. o nedenle biraz sade olsun istedim. yarın aldığım yere götürücem. aslında aynı modelin grisi vardı. numarası yoktu. bu rengini birt deneyeyim dedim. basiretim bağlandı sanki. acaba söylesem istediğim rengin numarası başka bir mağazdan falan isteyebilirler mi.
     
  12. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  13. kelebek2005

    kelebek2005 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    aaa olurmu ki öyle. ya rengi güzel olmazsa. yada akarsa.
     
  14. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  15. melisdeniz

    melisdeniz ıkı erkek annesı :) Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    20.224
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    modelerini ben begeniyoorum kalitesinii bundna 5 yıl önce denemiştim kışlık bi çizme aalmıştım siyah..yagmuru soguyu aykalrımaa geçireincee bi daha ugramdım..ama son bahar ayı için alınıp giyilcek modelri varrr
     
  16. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  17. kelebek2005

    kelebek2005 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    işe arabayla gidip geliyorum yağmurdan çamurdan pek etkilenmiyorum. bu rengi başka hangi renklerle kombine edebilirim. gri daha mı kullanışlı olurdu acaba.
     
  18. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  19. melisdeniz

    melisdeniz ıkı erkek annesı :) Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    20.224
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    benim servisim var ama sonuçta uçarak yürümüyoruz .....tabikiii...ama sonucu söylersek ben memnunum...