Artık Yeter Lütfen Bi Çözüm....:(:(:(:(

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve tankolik tarafından 18 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tankolik
  1. tankolik

    tankolik c@dıKız Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    17 yaşındayım 160 boyundayım ve 68 kiloyum .....bu yaz kesin kilo vermek istiyorum artık ne gerekirse onu yapıcam ....özellikle göbek bilgesinde kalça ve basenlerde sorunum va ayrıca bacaklarımın üst kısmı çok kalın kollarım o kadar sarktı ki kaldıramıyorum iğrenç duruyor ....Lütfen deneyimlerinizi paylaşın....eylül ayına kadar zayıflayıp sıkılaşmak istiyorum.....:1no2::uhm:
     
  2. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tankolik
  3. Stealthz

    Stealthz 23-05-2010 Üye

    Katılım:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    596
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Valla öyle ah vahh ederek zayıflanmıyo biraz fedakar olacaksın bu konuda bazı şeyleri hayatından çıkarman gerekecek abur cubur gibi ... Düzenli spor yapman ve düzenli bi hayatın olması gerek ki istediğin vücuda sahip olabilesin göbek çabuk eriyen bi bölge değil uzun bi yolculuğa hazırsan başla kendine güveniyosan yani ama daha önce deneyip diyetlerden bıkıp vazgeçtiysen hiç başlama çünkü daha fazla kilo alındığını sende biliyosundur kilolarınla barışık olmayı dene ama hayır inat ettim diyosan önce doktora git yağ oranını ölçtür ve kendine bi beslenme düzeni ayarla hergün 40 dk cardio yap seni zayıflatacak mucize şeyler bekleme burdan :eek:lmaz: Hem yaşın genç bunu düşün ve kendine hedef koy başarırsın bence kaydirigubbakcemile5
     
  4. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tankolik
  5. Lane

    Lane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kalori saymak dene. Her gün en az 1500 kalori almalıdır, egzersiz gerekir.
     
  6. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tankolik
  7. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Boşa vakit harcamamak, kalıcı ve kesin çözüm elde etmek istiyorsan diyetisyene git, o ne derse aynen yap..
    Mutlaka ama mutlaka verirsin..

    Diyetisyen olmaz dersen, yediklerini gerçekten azaltarak, mutlaka ama mutlaka günde 1 saat tempolu yürüyüş yapmalısın.

    Şekeri, makarnayı, pilavı, kızartmayı, beyaz ekmeği zaten unutucaksın..

    Bunları yaparsan verirsin ama diyetisyenle birlikte yaparsan hem motive olursun hem disipline girersin hem de sağlıklı ellerde kilo verirsin..
     
  8. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tankolik
  9. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Zayıflama çayları ,hapları ...bunlara sakın girme..Bunlar diyeti takviye çalışmalarıdır ki herkese göre de değişir..

    Haftada 3-4 kilo verme gibi birşey yok, su ve kas kaybı oluyor ama yağ kaybı olmuyor, kilo verdiklerini sanıyorlar ama yanılıyorlar işte..

    Madem net sonuç istiyorsun ben yine de diyetisyen derim.
     
  10. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tankolik
  11. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Hee bu arada ''kilolarınla barışık ol'' gibi bir kendini kandırma_teselli olaylarına da girme..

    Neden barışasın ki onlarla, defet onları hayatından..
     
  12. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tankolik
  13. tankolik

    tankolik c@dıKız Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Teşekkürler yorumlarınıza .........Diyetisyene gittim dediklerini aynen yaptım ama sonuç alamadım......
     
  14. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tankolik
  15. zamansxixz

    zamansxixz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım sen daha 17 yaşındasın değil mi?

    birincisi diyetisyenden sonuç alamamn ilginç? ailen bu konuda ne düşünüyor. annen yardımcı olabilir sanırım. iyi birisine gitmeye çalış. spor yapabilyor musun?

    yada diyeti bırakır bırakmaz kilo mu alıyorsun. ? biraz daha ayrıntılı bilgi verirsen yardım etmeye çalışırız.

    yalnız rica ediyorum, o ilaçlara haplara girme. sakın ha sakın!

    tamam mı?

    kaldı ki çok büyük bir kilo sorunun yok. obez değilsin! sadece kilo vereceksin. sabırla, sporla, sağlıklı beslenme ile...
     
  16. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tankolik
  17. birsam

    birsam Guest

    Spor spor spor...
     
  18. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tankolik
  19. sevgiK

    sevgiK Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    17 yaşındasın.kilolarına üzüleceğine kalk hareketlen spor yap, yürüyüş yap. yaz mevsimindeyiz kilo vermek için en ideal mevsim, metabolizman hızlı, birsürü meyve var. tatlı, abur cubur yiyeceğine meyve ye. diyetisyene gidip başarılı olmadıysan yanlış yaptığın birşeyler elbette vardır. ki diyetisyene gitmeden de kendin başarabilirsin, aburcuburu hayatından çıkarıp meyve-sebze ye ve spor yap, bu kadar basit :lepi: deniz güneşe katılıyorum, 17 yaşındaki bir kız niye fazla kilolarıyla barışık olsun, hayatının en güzel yaşları başlıyor, elinden geldiğince güzel 1 fizikle geçir ki 160 boyun ideal kilosu 50 falandır vereliniortak zayıflama hapı, ilacı, şok diyetler vs hepsinden uzak dur. sağlıklı beslen spor yap, birkaç aya taş gibi olursun emin ol vereliniortak ama hiçbirşeyi hazır bekleme, ben yatiyim ilaç içiyim zayıfliyim diye birşey yok, sadece kilolu insanları kullanarak para kazandırıyor başkalarına bunlar o kadar lülülülülülü spor yap, zayıflatmanın yanı sıra insana kendini mükemmel hissettiriyor spor zemuszemus benim kilo derdim yok (eskiden vardı gerçi) sırf sağlıklı diye (tabi vucudum bozulmasın diye bide ) haftada 4-5 gün 1saatlik tempolu yürüyüşün ardından 45 dk pilates yapıyorum, çok tavsiye ederim, insan kendini spor bitince mükemmel hissediyor. hihoyyyt