aşı sonrası huysuzluk iştahsızlık

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve ikoncan85 tarafından 19 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  1. ikoncan85

    ikoncan85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.073
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    merhaba kızlar benim bebikler 3 gün önce 1 yaş aşılarını oldular o günden beri iştahları kesildi ve huysuzlar aşının etkisinden olablirmi acaba daha önceki aşılarımızda böyle olmamıştı aşı yüzünden olabilir mi sizce:uhm:
     
  2. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  3. kelebegim

    kelebegim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.151
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    1 yaş aşıları biraz yan etki yapıyor bazı bebeklerde
    benim kızımda 1 ay önce oldu aşısını ve sonrasında biraz iştahsızlık yaptı ve hatta aşının 1 hafta sonrasında sebepsiz 3 gün süren ateşi oldu
    ben ateş yapacagını bilmiyordum hastalandı sanıp doktora götürmüştüm
    onlarda yok boğazı kızarık falan deyip ilaç vermişlerdi
    meğersem aşıdanmış 3. günü kendiliğinden ateşte düstü yan etkilerde geçti
    sizdede aynı sorun olursa paniklemeyin ateş düşürücüler verirsiniz olmadı benim gibi doktora sorarsınız...geçmiş olsun.
     
  4. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  5. bisiklet

    bisiklet Guest

    Benim kızımda da aşı sonrası iştahsızlık ve huzursuzluk oldu 6. ay aşılarından sonra.
     
  6. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  7. esin58

    esin58 2 kız anasi:) Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bende 2 gün önce yaptırdım iştahsizlık kesinlikle yapıyor.agzini kilitliyor kafası oraya buraya oynuyor..ama dişinde etkisi olabiliyor canim..merak etme düzelir.bide bu bir yaş aşılari 7 gün içeriside herhangibir günde ateş yapabiliyor kelebegim sendede öyle olmuş anlasilan..bize dr muz söylemişti..sizdede olursa anlayınki aşıdandır