Aşı yapıldığı gün antibiyotik kullanmak sakıncalı mıdır?

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri' forumundadır ve Chitlembiq tarafından 8 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    8 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Chitlembiq
  1. Chitlembiq

    Chitlembiq Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bugün oğlum 2. ay aşılarını vuruldu. Verem, pnömokok ve 5 li karma. Şu anda ağrısı var sanırım, ağlıyor. Böbrek reflüsünden dolayı her gün koruyucu antibiyotik kullanıyoruz. Acaba aşı ile beraber kullanmanın bir sakıncası var mıdır?
     
  2. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Chitlembiq
  3. Asu

    Asu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    266
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benim oğlum 2 aylıkken grip olmuştu ve azitro kullanıyorduk.sağlık ocağına aşı için gittiğimde azitro kullanıyor deyince aşısını yapmadılar..
     
  4. 18 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Chitlembiq
  5. bersu_791

    bersu_791 canım oglum:)) Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.331
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    dr arayıp bır sor canım belkıde kullanmaman gerkır cok gecmıs olsun
     
  6. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Chitlembiq
  7. Chitlembiq

    Chitlembiq Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    O gün doktoru arayıp sorduk ve sakıncası olmadığını söyledi. Alfoxil kullanıyoruz bu arada.