Aşığım

Konusu 'Sevgini Haykır' forumundadır ve ajdapekkankoliqimey tarafından 13 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : ajdapekkankoliqimey
  1. aşık oldum belkide tam anlamıyla yüreğim amansızca pır pır ediyor

    bir gençle tanıştım bir sabah pasta almak için bir pasteneye girdim mrblara dedim ve isteğimi söledim ..

    aldım çıktım daha sonraki günlerde oradan geçerken dikkatlice baktığını gördüm çocuğun denemek için arkadaşlarımla her gün girdik bişeyler aldık..

    bir yaş pasta siparişi verdim dükkanın telini istedim ..

    ben kendi telimi vereyim dedi teredütsüz ama..

    beni gördüğünde gülüo bakıo mutlu oluo bakıo anlatamam..

    bende onda öle oluyorum ..

    bugün verdiği tele bnm nom diye yolladım nomu..
    slm yazdı hemen bende slm yazdım başkada bişe yapmadım sonra msj geldi siz pastaneye gitmişiniz ben yoktum dedi..

    bende yooo dedi sadece yoo dedim sonra siparişi verdiniz mi dedi ..

    yok gidemeyecez kaldı haftaya dedim..derste olduğum için hemen teli bıraktım..

    hmn msj geldi oky diye


    sonra dersten çıktım..

    msj yazdım dersim bitti nie dükkanı kapıonuz dedim anlattı derslerim var die felan filan bend dedim dersteym .bakma ..

    oda dedi müsaait bir zamanda konuşuruz..

    tmm ddm..

    sonra mrklandım aradım..

    knştum..

    yüreğim pırpır sizce devamı için napmalıyım
     
  2. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : ajdapekkankoliqimey
  3. ros3

    ros3 Guest

    konustukca devamı gelıcektır zaten..
     
  4. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : ajdapekkankoliqimey
  5. yarennkara

    yarennkara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ne güzellldir aşk!!
     
  6. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : ajdapekkankoliqimey
  7. KucukBocuk

    KucukBocuk mucizeler benimle olacak! Pro Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    9.630
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    hiçbirşey yapma canım... bir bayan olarak yeterince adım atmışsın zaten...
    çok kendini kaptırma ; lisedesin sanırım ? ortak bir arkadaşınız da yok ; o yüzden temkinli ol derim...
    bunlar sana abla tavsiyesi olsun :)
     
  8. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : ajdapekkankoliqimey
  9. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.974
    Beğenildi:
    522
    Ödül Puanları:
    188
    bence birşey yapmana gerek yok yapma da zaten ağırdan sat kendini kaydirigubbakcemile2
    yakında bu çocuk açılır zaten sana :1closedeyes:
    aşk ne güzel şey yaa bende aşık olmak istiyorum kaydirigubbakcemile3
    hele şu ilk zamanlardaki heyecan yokmu hiçbirşeye değişmem valla :eek:
     
  10. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : ajdapekkankoliqimey
  11. zeko

    zeko umut €tm€k h€rş€yd1r..... Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    amman amman amman aşık olmuş...valla bence sen yapıcağını yapmışın zaten bırak gerisinide bi zahmet o yapıversin...
     
  12. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : ajdapekkankoliqimey
  13. yesilim

    yesilim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9.033
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    İçerik nedeniyle”Sevgini haykır“Bölümüne taşınmıştır
    Editör arkadaşımın da bilgisine

     
  14. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : ajdapekkankoliqimey
  15. lisedeyim ama benim sınıf arkadaşımla abi kardeş gibiler ben yaptım tabi gitti knştu..abim olur musun dedi oda evet dedi..
    tmm ağırdam satım kendimide..nasıl berecem ke
    kaydirigubbakcemile3

    korkuom ya yapmazsa-tatlicadiarzu-
     
  16. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : ajdapekkankoliqimey
  17. :nazar:seviommmmmmmkaydirigubbakcemile
     
  18. 28 Ocak 2010
    Konu Sahibi : ajdapekkankoliqimey
  19. qadife

    qadife Rabbim Sana Emanetiz... Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.986
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    :teselli:
    bırak o adım atsın bundan sonasıda gelicektir zaten yerimseniben