Aşık olmak istiyorum diyenler......

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve oyadkmn tarafından 17 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : oyadkmn
  1. oyadkmn

    oyadkmn Aflatoksin Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar aşık olmak istiyorum ama aradığım kişiyi bir türlü bulamadım diyenleri bekliyorummm bakalım kaç kişi benim gibi yerimseniben
     
  2. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : oyadkmn
  3. resusitasyon

    resusitasyon Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2009
    Mesajlar:
    7.061
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    ben ikinci kısmı alıyım...doğru insan çıkmıyor karşıma:bbo:
     
  4. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : oyadkmn
  5. aşk yaz 3033 e gönder aşk kalbine gelsin şeklinde olmuyo ..radarları açıp geziniz..:hulya:
     
  6. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : oyadkmn
  7. resusitasyon

    resusitasyon Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2009
    Mesajlar:
    7.061
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    nasıl amaaaaa.....olay mahalinde kimse yok,yalnız ve yalnız ben:KK43:arada bi göçmen kuşlar gibi gelenlerde olmuyor:uhm:
     
  8. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : oyadkmn
  9. psiqo

    psiqo ........... Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.516
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    ben yeni acı dolu bir aşktan çıktım.
    bir daha aşık olcağımdan bile şüpheliyim.
    ömrümün sonuna kadar bı acıyı çekme düşüncesi bile delirtici:S
    umarım beni hakeden adam gibi bi adama aşık olurum.
     
  10. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : oyadkmn
  11. kader1

    kader1 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    556
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    108
    bennnnnnnnnnnnnnn
     
  12. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : oyadkmn
  13. resusitasyon

    resusitasyon Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2009
    Mesajlar:
    7.061
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    yalnız değiliz anlaşılannn:çok üzgünüm:
     
  14. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : oyadkmn
  15. oyadkmn

    oyadkmn Aflatoksin Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet bende aynen gerçek aşkı bulamayanlardanım gerçi radarlar hep kapalı ama :kedi:
     
  16. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : oyadkmn
  17. Mermaid26

    Mermaid26 evrekkaaaa Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.860
    Beğenildi:
    350
    Ödül Puanları:
    188
    belki asik olmak okadarda guzel degildir.
    ask bicok aciyida beraberinde getirir
     
  18. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : oyadkmn
  19. oyadkmn

    oyadkmn Aflatoksin Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Nasıl birşey oluyo biliyo musunuz biri çıkıyo aşkından ölüyo sizin için ama sizde en ufak bir kıpırdama yok en kötüsü bu benim için bilmiyorumkismile