aşık olmayıp mutlu olanlar var mı ?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve duffy87 tarafından 24 Mart 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    24 Mart 2009
    Konu Sahibi : duffy87
  1. duffy87

    duffy87 Work it Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    677
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar önceki konumda aşık olmak istediğimden bahsetmiştim,ama bugün bir arkadaşım sevgilisi tarafından terk edildi,sevgilise çok aşık,nasıl kötü bir bilseniz.sanki ağır hasta gibi halsiz,bitkin,sürekli ağlıyor.en iyisi aşık olmamak diyorum artık,fikrimi değiştirdim aşık olup acı çekmek çok kötü yaa.aşk yok bundan sonra bana.benim son kararım bu.
    arkadaşlar kk da aşık olmayıp mutlu bir hayat süren ve aşkı uzun süre düşünmeyecek arkadaşlar var mı.
    mutlu musunuz ??:kahve:
     
  2. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : duffy87
  3. Ally

    Ally Vadideki Zambak Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.072
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    biri beni mi andı :CüvCüv: valla arkadaşım tam bir senedir hayatımda kimse yok kendim istediğim için, birazda karşıma aşık olabileceğim biri çıkmadığı için... ve ben bu halimden çok memnunum bide arkadaşlarım menun olabilse... aşık olmak o kadar matah bişey değil bence önemli olan aşık olmaya değer o temiz duyguları hakedecek birine aşık olmak ha bazen o duyguları hakedecek kişiyi buluyoruz ama bizde onu istemiyoruz benneyaptımki en iyisi beklemek ve hayırlısını istemek yerimseniben
     
    Son düzenleme: 24 Mart 2009
  4. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : duffy87
  5. duffy87

    duffy87 Work it Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    677
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    benimde bir senedir kimse yok
     
  6. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : duffy87
  7. Ally

    Ally Vadideki Zambak Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.072
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    sen yinede karamsar olma bence herkes aşk hayatında mutsuz olcak diye bişey yok yerimseniben
     
  8. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : duffy87
  9. nereus

    nereus Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.602
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benimde 4 aydır yok ama ben isteyom aşkımı hakedecek birini birlikte mutlu olmayı örnek çift olmayıı
    ayn güzel olurdu yaa :asigim:
    allah herkesin gönlüne göre verir inşallah
     
  10. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : duffy87
  11. prenses006

    prenses006 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.152
    Beğenildi:
    1.142
    Ödül Puanları:
    188
    sonunda doğru yolu sende buldun duffy'cim a.s geçen konunda sana sölemek istediklerimden bi örnek işte bu:nazar:
     
  12. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : duffy87
  13. Lavanta

    Lavanta benaşıkoldum sendeolsana Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.030
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    bende sendenim aşık olamıyorum yaklaşık 4 aydır benimde hayatımda kimse yok olanlarıda sevmedim aslında çok mutsuzum kalbimin atmasını çok istiyorum biri beni aradığı zman ayaklarım yerden kesilsin istiyorum ama malesef bu hisleri yaşatacak birine rastlamadım inş. rastlarsam da o kişi eşim olur inş.herkesin gönlüne göre olur (amin)
     
  14. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : duffy87
  15. Sahra_Deniz

    Sahra_Deniz lay lay lay :) Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    517
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben aşığım...Allah herkesin karşısına aşık olabileceği insanlar çıkarsın.
    aşk bu hayatta yaşanması gereken bir duygu bence ve ben aşk olmadan evlenmeyi asla düşünmem.
    sevmediğim aşık olmadığım biriyle bir ömür boyu yaşayamam.
     
  16. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : duffy87
  17. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    aşk yakar kızlar amannn dikkatttttt:lepi:
     
  18. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : duffy87
  19. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    mutlu aşk yoktur diyenler ateşe yürür bile bile.........
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.