asılama sonrası crınone vajınal jel kullanan varmı

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve YeniBahar27 tarafından 3 Mart 2009 başlatılmıştır.

    3 Mart 2009
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  1. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaslar bu jel hakkında bılgı verırmısınız ılkkez kullanacam
     
  2. 3 Mart 2009
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  3. umutlu_umutlu

    umutlu_umutlu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm ojelden bende kullandım vajinadan uygulanıyo sanırım bebegin tutunabilmesi için progesteron içeren bir jel bol sans inş. tutar benim bugün 16.günüm ama hiç bir belirti falan yok14.günü idrarda test yaptım tek çizgi çıktı içimede dogmuyo umarım seniniki ve sizinki tutar.
     
  4. 3 Mart 2009
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  5. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım benım ıdrar testıne guvenme ence kanda yaptır testını umdunu yııtrme buarada bu jelı nasıl yapcam kokruyom bıde bu jelı kullandıktan sonra yarım saat yuru dedı dr vajınanın emmesı ıcın jelı sızde yurudunuzmu
     
  6. 3 Mart 2009
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  7. umutlu_umutlu

    umutlu_umutlu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hiç korkma korkulcak bişey dil canın bile acımıyo evet canım banada aynı seyi söyledi ve bende yürüdüm
     
  8. 5 Mart 2009
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  9. biricik mericik

    biricik mericik Büyü de gel melegimm :D Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    534
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    ben de bu akşam ilk defa kullanıcam jeli. Dr yada eczacı nasıl kullanılacağını söylemedi. Sanırım bacakrarımız içimize çekip uygulanıyomuş!!! 15 dk yattıktan sonra yarım saat yürümek gerekiyomuş.

    yanlış biliyosam lütfen söyleyin..
     
  10. 5 Mart 2009
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  11. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım aynen oyle her gun aynı saatte uyguluyorsun bana dr aksam uygula dedı ve 30 dk yuru dedı
     
  12. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  13. demresu

    demresu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.440
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende kullanmıştım akşam yatarken uyguluyordum ve uyuyordum valla yürü falan dememişti benim doktorum.
     
  14. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  15. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Yurumek rahmın o jelı emmesı ıcınmıs dr sordum
     
  16. 7 Mart 2009
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  17. 07HS07

    07HS07 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    aynı jelden banada verdi dr salı günü kullanmaya başlıycam bende banada yürü demedi dr um ...öğrendiğim iyi oldu bunu sağolun kızlar...inaşşalh bu sefer işe yarar bunlar....
     
  18. 7 Mart 2009
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  19. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım yuru bence en az 15 dk yuruku emsın rahmın umarım bebeklerımız bıze tutunur