Aşılama sonrası düşük olabilir mi?

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve dilek_16 tarafından 31 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    31 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dilek_16
  1. dilek_16

    dilek_16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Dr bey en son adetim ağustosun 7 sinde oldu. Ben ağustosun 18 inde aşılama yaptırdım. 27 sinde test yaptırdığımızda 4.8 çıktı sonuç. Bugun ayın 31 i bugun sabahtan hastanede kan verdim. Makineler bozulmuş, akşam üstü çıktı sonuclar 0,6 çıktı. düşük olabilir mi sizce. Birde düşük olsa kanama falan olurmuydu. Şuan için kanamam falan yok sadece sol kasığım ağrıyor biraz okadar. Şimdiden teşekkürler.
     
  2. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dilek_16
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Ayın 5 veya 6 sını bekleyip tekrar yaptırın. Bebeğinize kavuşmanız dileğiyle
     
  4. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dilek_16
  5. dilek_16

    dilek_16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    inşallah çıkar dr bey.. moralım gercekten cok bozuldu.. hıc beklemedıgım bı anda. peki gebelik olusmus demıstı drum.düşük olsaydı eger ılk haftalarda bıle dusuk olsa kanama mutlaka olurmuydu sızce yada sıddetlı agrı yumurtalıklarımda.
     
  6. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dilek_16
  7. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Size bir sır vereyim, gebelikteki problemlerin önemli bölümünde ağrı, sızı ve kanama olmamaktadır. Güzel şeyler düşünmeye çalışın...
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.