Aşılama yaptıran hanımların paylaşım alanı...

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve gxuxgxux tarafından 8 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gxuxgxux
  1. gxuxgxux

    gxuxgxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aşılama yaptıran bütün arkadaşlar hepinize slm.a.s.aşılamadan sonuç almış olsanız da,sonuç alamamış olsanız da lütfen bütün tecrübelerinizi,yaşadığınız fiziksel değişiklikleri anlatın ki biz yeniler faydalanalım.benim tahlilime daha 5 gün var ama artk dayanamıyorum.içime sıkıntı basıyo.belki sizin yazdıklarınızdan ben ve benim gibiler bişiler okurlar da rahatlarlar.şimdiden teşekkürler cvbınız için:enbuyukkk:
     
  2. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gxuxgxux
  3. kapkara

    kapkara Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    605
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    5 gün çabuk geçer inş..gerçi her gün bi ömür gibidir herhalde..bende bu ay aşılama yaptırcaktım ama yumurtalarım büyümediği için iptal ettik...üzüldüm ama hayırlısı.....bu pko ne illet bi şeymiş
     
  4. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gxuxgxux
  5. kapkara

    kapkara Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    605
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya ben cevap yazdım sana ama beceriksizliğimden gelmedi herhalde.....yeniyimde bu sitede
     
  6. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gxuxgxux
  7. seherim

    seherim MELEKLERİM BENİMLE Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.713
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canım iyiki acmışsın konuyu bende yarın iğnelere başlıycam bende cok heyecanlıyım malesef bendede pko var inşallah sonuc alırız hepımiz
     
  8. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gxuxgxux
  9. gxuxgxux

    gxuxgxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar cvp yazdığınız için teşekkürler.ben aşılama yaptırdım şimdi sonuç bekliom yani sizden 1 adım ilerdeyim şuan.o yüzden sormak istediğiniz bişiler varsa sorabilirsiniz .elimden geldiğince biliosam cvp yazarım pc nin başına geçince.yaaaa bu pko illetinin tedavisi yok mu bu nsl bi hastalık.senağlama
     
  10. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gxuxgxux
  11. seherim

    seherim MELEKLERİM BENİMLE Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.713
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canım sendemi pkosun ayy bu nasıl bır hastalık ya cok inatcı zor sonuc alıyoruz senın ılk denemenmi canım daha önce klomen tarzı ılac kullandınmı
     
  12. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gxuxgxux
  13. gxuxgxux

    gxuxgxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet bu ilk aşılama denemem canım.klomen kullanmıştım daha önce ama bana faydası olmadı pek.gonal f iğne daha ii geldi.
     
  14. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gxuxgxux
  15. seherim

    seherim MELEKLERİM BENİMLE Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.713
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    inşallah canım bunda sonuc güzel olur sen glucuhage kullanıyormusun o cok işe yarıyormuş ama ben kullanamıyorum cok bulantı yapıyor
     
  16. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gxuxgxux
  17. kapkara

    kapkara Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    605
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    gercekten pko insanı delirtir...benim gonal f ile bile büyümedi yumurtalarım,ne yapcam bilmiyorum....:1no2:
     
  18. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gxuxgxux
  19. gxuxgxux

    gxuxgxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya bu pko çok sayıda kontrolsüz yumurtalar oluşmasına neden oluyo ya,ilk ay gonal f i yüksek dozda başladık çok sayıda çooook büyük yumurtalar oluştu iptal ettik tedaviyi ohss ye neden olur diye.2. ay az dozla başladık brz artırdık ama cvp vermedi işte bu ayda azdan başlayıp yavaş yavaş artırdık ve güzel bi yumurta gelişti ve aşılama oldu ama sonuç ne olur bilmem.5gün sonra belli olcak işte.ooofff off geçermi bu beş gün yaaaa.her geçen gün daha sıkıntı yapıyo bana.ve sanki içimden bi ses olmicak diyo.senağlama