Aşılamada başarı oranı nedir

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve KUZUMMMMM tarafından 6 Mart 2009 başlatılmıştır.

    6 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUZUMMMMM
  1. KUZUMMMMM

    KUZUMMMMM Guest

    Merhaba arkadaşlar. Bende 2-3 gün sonra aşılama yaptırıcam.
    Aşılamada başarı oranı nedir? 4 senedir bende bebişimi bekliyorum ama olmadı. Nasip. Allah tüm isteyenlere versin inşallah.
     
  2. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUZUMMMMM
  3. hallisna

    hallisna Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.457
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    değerler normalse eşinde ve sende başarı oranı %20-25 hayırlısı olsun inş hakkında..
     
  4. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUZUMMMMM
  5. KUZUMMMMM

    KUZUMMMMM Guest

    Hallisnacım teşekkür ederim. Eşimde hiç bir problem yok. Bendede sadece yumurtlama bozukluğu var. Gonephen diye bir ilaç kullanıyorum ve yumurtalıklarım büyüyo. Ilaç kullandığım zaman bendede problem kalmıyo anlıycan. Ama allahın hikmeti işte 4 senedir olmuyo ve artık aşılamaya karar verdik doktorumla. Inşallah ilkinde tutar. Ilkinde tutanlar çoğunlukta mı acaba. Bi bilsen piskolojim o kadar bozulduki. Neyse her işte bi hayır vardır diyorum. Allah hayırlı zamanda hayırlı evlat versin.
     
  6. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUZUMMMMM
  7. hallisna

    hallisna Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.457
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    aynı sorunlar.. RABBİM aratmasın arkadaşım hayırlı sağlıklı bebişler versin hepimize.. aşılama yolunda tecrübelerimiz adlı topike gel istersen orada çok daha iyi bilgiler alabilirsin.. aşılama sürecinde neler olduğunu öğrenir yalnız olmadığını görüp destek alabilirsin..
     
  8. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUZUMMMMM
  9. KUZUMMMMM

    KUZUMMMMM Guest

    allah razı olsun arkadaşım teşekkür ederim
     
  10. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUZUMMMMM
  11. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    topık ne yenı uyeyım bılmıyorumda
     
  12. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUZUMMMMM
  13. hallisna

    hallisna Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.457
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    demetcim hani listemizdesin ya işte o konu o bölüm yani topik..
     
  14. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUZUMMMMM
  15. KUZUMMMMM

    KUZUMMMMM Guest

    Bende yeni üyeyim ama zannedersem aynı platform içersinde farklı paylaşım alanlarına deniliyo
     
  16. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUZUMMMMM
  17. KUZUMMMMM

    KUZUMMMMM Guest

    Hallisnacım sen hiç aşılama yaptırdın mı
     
  18. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUZUMMMMM
  19. KUZUMMMMM

    KUZUMMMMM Guest

    Bide aşılamadan önce ve sonra yapmamız gerek tavsiyelerin varmı ?