Aşılamadan sonra adet gecikmesi

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve mesajj tarafından 21 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    21 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : mesajj
  1. mesajj

    mesajj Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    mrb.aytun hanım benim gecen sene temmuz. ayında sizinle bir aşılama dönemem oldu.bir doktor olarak sizden hertürlü ilgiyi gördüm bunun icin öncelikle size tesekkür ediyorum.ben gectiğimiz nisan ayında yine sizin hast.aşılama yaptırdım.ama maleef siz ordan ayrılmıştınız son anda haberimiz olduğu icin başka bir doktorla devam ettik yine olmadı malesef.yanlız size sorum ben nisan ayında aşılama yaptırdıktan sonra gecikmeli larak tam 42 sonra adet alabildim. normaldede adetlerim 45 güne uzayabiliyo.mayıs 15 ten sonra yaklasik 48 gün gelen olmadı sanırım haziran 28 29 gibi kahv.akıntım oldu cok az yanlız 1 gün yine cok az kahv.kanamam oldu oda tuvalete.sonra bitti.ve ben hala adet olamadım acaba o sey adetmiydi aşılamadan sonra bukadar gecikme olabilirmi.su anda göğüs ağrım var neyapmalıyım.lütfen yardımm......
     
  2. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : mesajj
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam sanırım sizin sorunuza cvp vermiştim ama eğer ulaşmadı ise bana tekrar hatırlatınız. ekipte devam ediyorum, ve türkiye sınırları içindeyim bu kez istediğin zaman bana ulaşabilirsin sevgiler.
     
  4. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : mesajj
  5. mesajj

    mesajj Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    aytun hanım cevabınız ve benim sorum sanırım sistemden silinmiş o yüzden okuyamadım.neyse zaten ben 2.5 aydan sonra nihayet adet olabildim.yanlız size bir sorum daha olucak benim 2.asilamadan sonra ben cok fazla adet düzensizliği yaşıyorum önceki aşılamada böyle bi sorun olmamıştı.zaten 45 günden fazla bi sürede olan adet düzenim tamamen karıştı bu beni psikolojik olarak cok üzüyo.bunun nedeni ne olabilir yakın bir zamanda sizinle tüp bebek denemek istiyorum ama o zamana kadar nasıl bir ilacla adetlerimi düzene sokabilirim adetlerim düzenli olursa bu dönemi daha rahat gecirebilirim sanırım.yardımınız icin şimdiden teşekkürler...
     
  6. 29 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : mesajj
  7. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    anladım eğer tedaviye başlayacaksak kist oluşmaması ve düzenli adet görebilmeniz için tedaviyi düşündüğünüz aydan öncesindeki adetinizin 3. gününde ginera adındaki doğum kontrol hapından başlayalım. her gün 1 tablet 21 gün sonunda ilacınız biter sonrasındaki 3-4 gün içinde de adet görürsünüz haberleşiriz.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.