Asırı terlemenın kesın önlemını buldum

Konusu 'Terleme, İstenmeyen Kokular ve Çözümleri' forumundadır ve stylerin58 tarafından 8 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : stylerin58
  1. stylerin58

    stylerin58 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaslar herkeze merhaba ben bu siteye yeni kayit oldum, Almanyada yasiyorum. Sitede arastirma yaparken herkezin sorunu olan terlemeye baktim, herkez bunun bir caresinin olmadigini düsünüyor ama aslinda olay öyle degil.
    Bende asiri terleyenlerdendim ve bunu inanilmaz dert ederdim sonra bir gün internette dolasirken bir sey buldum, hala inanamiyorum bana inanilmaz yardimi oldu en sicak günlerde bile koltuk altimda tek damla ter yok inanilmaz degilmi? bencede.
    Uzun lafin kisasi eczaneye gittim ve SEAT OFF ANTIPERSPIRANT ilacini aldim ve sonuc mükkemel ben her gün kan ter in icinde kalan ben hic terlemiyorum.

    Ama belirtmek isterimki bu ter kokusuna cözüm degil sadece asiri terleme hastaligi olana göre bir ilac.

    Bunu ilk denemede aksamlari yatarken koltuk altina sürüyorsunuz dört gece üst üste. Sabah yikansanizda olur yikanmasanizda fark etmez ilac etkisini gösterir.

    Ondan sonra kullanmayi birakiyorsunuz eger bir süre sonra tekrar terleme baslarsa bir KADINLAR KULÜBÜ KADIN, KADINLAR, KADINCA | Sayfa Bulunamadı : ( ihtiyac halinde tekrar bir aksam kullaniyorsuniz inanilmaz derecede faydasini göreceksiniz.

    Asiri terleme yok oluyo sadece koltuk altinda biraz islaklik oluyor ama kesinlike kesinlikle camiasiriniz islanmiyor.

    Kötü tarafi asiri sürüldügünde kasinti yapiyor az kullanilacak.
    Koltuk altini tiras ettiginizde yanma olabilir o yüzden dikkatli olunmali ve biraz da pahali ama ne yalan söyleyim deger yani.:sm_cool:
     
  2. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : stylerin58
  3. aphrodites

    aphrodites Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sağol ya bunu tum eczanelerde bulabılırmıyız acaba bende asırı terleme sorunu var kendımı bıldım bılelı ne denedıysem cozumunu bulamadım doktorda tedavı etmek ıstemedı cunku hormon ılacı verecekmıs buda cok kotu dedı dogal yollarla terlemenı gecır dedı ama yok ınanır mısın yılan tut gecer dedıler onu bıle yaptım ama yok tabı bu bahtıl ınanc ınanmazdım ama bu rahatsızlık ınsana bunuu bıle yaptırıyor
     
  4. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : stylerin58
  5. AyLeen

    AyLeen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Fiyatı ne kadar canım ?
    Eğer dedigin gibiyse mükemmel..
    Ve teri kesiyo demişsin..
    Nasıl yapıyoki bunu yan etkisi olmasın..
     
  6. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : stylerin58
  7. stylerin58

    stylerin58 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla arkadaslar ne yalan sölim ben herhangi bir yan etkisini görmedim dedigim gibi yani koltuk altlari tiras edilince tahris oluyo biliyorsunuzki, sürünce biraz yaniyo ve asiri sürüldügünde kasinti yapiyo ama inanin bugün neredeyse bütün gün calistim ve tekrar kontrol ettim biraz dahi islaklik yok koltugum altinda ben bunu buldugum icin cok mutluyum.

    APHRODITES arkadasim valla doktor demis dogal yollarla gecir, dogal yolla olacak is degil bu yani ter adami hastar eder kafasini bozar bence bunu mutlaka denemelisin ben almanyada yasiyorum ve burda bulunuyo bu ilac zaten eczaneden soruyosun onlarda siparis veriyo türkiyede nekadar bilmiyorum ama ben 24 € yuro ya aldim.
     
  8. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : stylerin58
  9. stylerin58

    stylerin58 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Pardon arkadaslar ilacin adini yukarida yanlis yazmisim ilacin adi SWEAT OFF ANTIPERSPIRANT
     
  10. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : stylerin58
  11. Beany

    Beany Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    türkiyede yok sanırım,ben şimdi baktım
    yada başka bi isimlemi satılıyor acaba
    maxim rool gibi bişey sanırım
     
  12. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : stylerin58
  13. stylerin58

    stylerin58 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    birde sweat-off.de ye girin
     
  14. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : stylerin58
  15. stylerin58

    stylerin58 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    siz genede bi eczanede sorun cünki bu ürün dünya sampiyonu olmus
     
  16. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : stylerin58
  17. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende merak ettim:KK43: bende yaz kış farketmez terlıyorum. insan üşürken bile terler mi? terliyorum iste:KK43:
    puf

    ins satılıyodur burda da.
     
  18. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : stylerin58
  19. aycaaaaaaa

    aycaaaaaaa can oğluşlarrıımm :)) Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.084
    Beğenildi:
    164
    Ödül Puanları:
    163
    benim eşimde acayip terler yaa.. sıcakken hele butun yastığı su olur.. tepeden tırnağa kadar terlio.. bu ilaç vucut genelindemi etkili yoks a sadece koltukaltlarındamı??