aşırı uyku hali

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve Aeroplain tarafından 10 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    10 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Aeroplain
  1. Aeroplain

    Aeroplain Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    674
    Beğenildi:
    6
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    adetime bir hafta var beyaz akıntım oluyor peçeteyle silince bir de sabah kalktıktan iki saat sonra yatma isteği... aşırı uyku hali...

    çok rüya görüyorum bu aralar... ağzımda da metalimsi bir tat var... sürekli meyve yiyesim geliyor...

    böyle şeyler yaşayan var mı adetten önce arkadaslar?
     
  2. 10 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Aeroplain
  3. didossssss

    didossssss Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2012
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Canım bnm arkadaşta öyle oluyodu ama o öyle hamile kaldığını öğrenmişti bi dokora görünmelisin bnce
     
  4. 10 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Aeroplain
  5. Aeroplain

    Aeroplain Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    674
    Beğenildi:
    6
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    inşallah bu sefer belirtiler beni yanıltmaz...

    amin...
     
  6. 11 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Aeroplain
  7. tuana202

    tuana202 hayatta hersey kısmet Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2011
    Mesajlar:
    608
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Asiri uyku hali bendede war surekli halsizim ve uyumak istuyorumm
     
  8. 11 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Aeroplain
  9. Aeroplain

    Aeroplain Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    674
    Beğenildi:
    6
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    insallah hamilesindir canim.... benimki tembellikten galiba... keske hamilelik olsa
     
  10. 11 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Aeroplain
  11. kaderiminoyunu

    kaderiminoyunu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2012
    Mesajlar:
    2.024
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benimkide tembellikten galiba aşırı uyuyorum buaralar
    sende metalik tat falan var bayağa belirti bunlar test yap:44:
     
  12. 11 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Aeroplain
  13. patyam88

    patyam88 Mucizemi Bekliyorum... Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    260
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    canım benimde 1 hafta var 18 inde olucam(aslında 17 de kendimi kandırıyom) inanılmaz çok yorgunum gözlerim kapanıyor ve yemeklerden sonra inanılmaz mide bulantısı sanki böyle yemek ağır geliyomuş gibi ve kasık ağrısı bacağımı kasıyo offff ama kesin psikoljiktir hiç tutmadı ki zaten :KK43:
     
  14. 11 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Aeroplain
  15. Aeroplain

    Aeroplain Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    674
    Beğenildi:
    6
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    belki de hamılesindir Allahtan umut kesilmez canım inşallahh...

    benim metal tadı geçti de yediklerim hep geri geliyor... daha 10 gün var adetime... herhalde değilim... ama çok uykum var... evden pek çıkmıyorum belki ondandır...
     
  16. 11 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Aeroplain
  17. 1912ksk

    1912ksk Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    27 Aralık 2012
    Mesajlar:
    334
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    adetten 1 hafta önce pek bi belirti olmaz çünkü yumurta daha rahime inmemiş oluyo benim adetime 3 gün kala belirtiler başlamıştı gece kütük gibi uyuyan ben 2 defa wc kalkıyodum sürekli açtım çok su içiyodum ve deli gibi midem yanıyodu bide 3 gün geçmeyen baş ağrım oldu mide bulantısı ve uyku 6. haftadan sonra oluyo diye biliyorum ama inşallah yanılıyorumdur hamilesinizdir ama fazlada üstünde durmayın 8 ay boyunca ben her adet zamanımda hamilelik belirtileri yaşadım adetimi 1 hafta geciktirdim zaten hamile olduğunuzu hissediyosunuz nasıl bişey bilmiyorum ama ben dıştan bu ay da olmadı diyodum ama içimde bi ses hamileyim ben diyodu inşallah ben yanılıyorumdur da hamilesinizdir
     
  18. 12 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Aeroplain
  19. harikasevim

    harikasevim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2010
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yazdıklarını hamile kaldığımı öğrendiğimde çok yaşamıştım :)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.