Askerdeki potansiyel sevgili adayı

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve ayel tarafından 22 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayel
  1. ayel

    ayel Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2010
    Mesajlar:
    234
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    birlikte olduğum insanı çok fazla kıskanıyorum.daha tanışma aşamasında bile en ufak hareketinden farklı şeyler çıkarıyorum.ama genelde doğru da çıkıyor.sezgilerim çok kuvvetli.fakat ben kendime kötülük ediyorum.keşke sadece kendimle ilgili olabilsem.en önemlisi benim diyebilsem.ne yaparsa yapsın umrumda olmasa.işte bunu çok isterdim.ama çok ince düşünüyorum.benden öncesi neler yaptı,benle birlikteyken de başkalarını düşünüyormu,gözü başkalarına kayıyormu,vs..
    yeni tanıştığım birisi var.tam olarak adı konulmuş birşey yok.en azından benim tarafımdan öyle değil tanımaya çalışıyorum.onunla tanıştığımızda facebokta eski gönderilerine baktım,eylül 2009 öncesi yoktu,eylülden sonra ocak ayına kadar görünürde hiçbir hareket yoktu,ocaktan sonra her ay bir tane video vs.yollamış aralarda hiçbişey yok.belki seyrek girmiştir diye düşündüm.geçende bir arkadaşının en son asker ne yapıyorsun vs.. yazılarını temizlemiş.ben onları görmüştüm zaten.ya acaba bu insan birşeyleri gizlemek için mi yapıyor olabilir bunları,yoksa ben olumlu düşünmek istiyorum biraz da iyi niyetle bakmaya çalışıyorum acaba hiçbi pürüzle karşılaşmamak adına mı yapıyor bunu.bana askerden gelince tertemiz bi sayfa açmak istiyorum.inş seninle olur falan diyor.o kadar ciddi.ama henüz daha beni görmüş değil.bu kadar kesin konuşması başta biraz dda ürkütüyor gerçi ama bunlar güzelmi sizce?
     
  2. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayel
  3. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bence bu kadar kıskançlık sizi yıpratır sizi yıprattığı gibi karşınızdakinide sıkıp yıpratır.güzele bakmayan erkek varmı öncelikle size onu sorayım bakmam diyen erkek yalan söyler fazla düşünmeyin böyle şeyleri yoksa asla mutlu olamassınız.askerdeki arkadaşınızlada daha kesin bişey yok demişsiniz hayatı akışına bırakın
     
  4. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayel
  5. Mermaid26

    Mermaid26 evrekkaaaa Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.860
    Beğenildi:
    350
    Ödül Puanları:
    188
    cmrm e katiliyorum daha kesin bsy yok dedginiz insani bile bu kadar irdeliyosunuz. facebook dedigin neki ister siler ister yazar. haat bi cok insan sahte profil acip olmadigi biri gibi davranmiyomu eger saglam bi iliski kurmak istiyorsan onun ahlakini, karakterini baz al bence faceteki mesajlarini degil...
     
  6. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayel
  7. Tarcin...

    Tarcin... canım kuzularim... Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.265
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    seni henüz görmedi ve sen şimdiden araştırmaya başladın hemde face den ? anlamadım nette mi tanıştın reel bişey göremedimde guclubacismile
     
  8. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayel
  9. ayel

    ayel Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2010
    Mesajlar:
    234
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim anlamak istediğim ozaten cnm.yani bunu birşeyleri gizlemek adına mı yapıyor?kız arkadaşlarının msjlarını siliyor.sahte profil açmak kadar saçma bişey de yok bence.insanlar ne kadar meraklı boş şeylerle uğraşmaya.
     
  10. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayel
  11. Mermaid26

    Mermaid26 evrekkaaaa Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.860
    Beğenildi:
    350
    Ödül Puanları:
    188
    cnm bu insani ne kadardir taniyosun?
    yani ona guvenim guvenmeme konusunda karar verecek kadar zaman gecirdinizmi?

    bide soyle bi soz var: bana arkadasini soyle sana kim oldugunu soyleyeyim...
    arkadaslari nasil insanlar biliyomusun?

    soz demisim hadisti sanirim bu
     
  12. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayel
  13. ayel

    ayel Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2010
    Mesajlar:
    234
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Mermaid26 mrb cnm,
    bizi tanıştırdılar.o askerdeydi gelince tanışırız diye düşündüm faceden ve tlfdan bir iki konuştuk 2 ay falan oluyor,haftaya gelecek.
     
  14. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayel
  15. Mermaid26

    Mermaid26 evrekkaaaa Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.860
    Beğenildi:
    350
    Ödül Puanları:
    188
    hmm
    o zaman onunla ilgili henuz tam bi fikir edinenememissindir
    yuzyuze gorustugunuzde dha ii tanirsin onu hem caktirmadan agzini yoklaabilirsin
    senin face hesabin varmi yada iste ne bilim oyle sorular sorabilirsin boylece faceteki durumlara ne kdr onem verdiginide anlamis olursun
    vereliniortak
     
  16. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayel
  17. Çenebaz

    Çenebaz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.525
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    İçerik nedeniyle konu taşınmıştır.
     
  18. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayel
  19. fiyonk_

    fiyonk_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.955
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    istediğin gibi bir ilişki edinemediğinde insana böyle garip duygular çöküyor. netten araştırmak, her şeye bir anlam yüklemek gibi. bence birazcık rahat olmaya çalış ve haftaya iyi hazırlan.