aşkı memnu ya döndü ne yapcam ben şimdiiiii

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve gulsahh5151 tarafından 19 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gulsahh5151
  1. gulsahh5151

    gulsahh5151 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba kızlar direkt konuya gireyim bundan 2.5 ay kadr önce bir iki kız arkadaşımla onların çok yakın bi erkek arkadaşının evine gitmiştik o çocuğun doğumgünü içinn tabi ortam kalabalık onunda arkadaşları var hakan die bi arkadaşıyla tanıştımm bir de ahmet vardı ikisi de aynı akşam bana yakınlaşmışlardıı ama hakan bana her yönden daha cazip geldiği için onunla zamanla bi beraberliğe başladık ama aklım biraz ahmette kalmıştı aslında:KK43: neyse hakanın ilgiiz vurdumduymaz tavırları o akşam neden ahmete daha yakın olmadım die pişmanlığa itiyordu benii.... çok kötü zoraki yürüyen bi ilşkim vardı artıkk. bi gece aynı kız arkadaşlarımla eğlenmeye çıktık akşam kız kıza ahmeti de çağırmak istediler ben de çağırın sorun değil dedim bu arada hakanla da beraberiz dıarıdan pek ilşki gibi görünmese de.... arkadaşıyla beraber olduğumu bile bile o gn yine yakın davrandı bana benm de onunla ilgili pişmanlığım olduğu için ben de yakın davrandım ama sadece bu kadar... bundan 1 hafta kadar sonra hakanla ayrıldıkk ve aynı akşam ahmetle msn de konuştuk açıldık birbirimize o benden hep çok etkilendiğini hakanla olan durumumuzdan dolayı çok yani beraber olduğumuz içn çok üzüldüğünü dile getiriodu tabi ben de öle hangisi elini çauk tuttuysa onunla birlikte oldum en büyük hatalı benim burda.... ahmet hiçkimseler bilmeden beraber olalım gizli yaşayalım ilşkimiizi dedi ben de kabul ettim 4 gün kadar sonra devam etmeyelim çünkühata yapıyoruzz seni istemiorum değil ama amanlamamız çok yanlış dedi haklıydı da........ neyse ayrıldk bu arada ben ahmetle beraberken hakan tekrar konuşmak istediği için ona gitmiştimm ne konuşmak istediğini çok merak etmiştim çünkü beni o kadar üzdükten sonra... neysee ahmet beni 1 hafta sonra etkrar aradıı özlediğini ve bana ihtiyacı olduğunu söledi yarın akşam görüşelim dei tamam dedim akşam oldu aramadıı ve o akşam pişmanlıklarına yenik düşmüş olsa gerekkk aramızda geçen tüm konuşmaları mesajları hakana okutmuşşş hakan da ben onu hiç sevgilim olarak görmemiştim zaten al ne yaparsan yap demiş tabi bütün bu olanları arkadaşımdan öğreniorum ben o şahit bunlara.. ama ben ahmeti çok özlüyorum ve hla onun da bana bişeler hisseetiğini biliorum arayacağı günü bekliyorum numaramı silmiş duyduğuma göre ama msn de falan engellememiş açıyor o da konuşmuor ben de olay bundan ibaret sizce arar mı beni i günn??????????????????
     
  2. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gulsahh5151
  3. maniac

    maniac Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    554
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende direkt konuya gireyim
    oncelikle millet bu diziye ozenecek demistim, yine bir vaka daha.
    ne alaka Aski memnuyla?
    ne yasak bi ask var ortada ne sen evlisin nede Inanmiyorumki ahmet behlul gibi yakisikli olsun :p (sonuncusu isin espirisi ama) hic alakasiz bisey.

    yanliz 2 kisi arasinda kalmissin ok de zaten iliskin hakanla bitmis ve ahmetle sonra baslamis.
    o neden gizli devam edelim demiski anlamadim, demekki saklayacak biseyleri varmis.
    ondan sonrada tum konusulanlari birde hakana okutmasi TUMDEN IKIYUZLULUK. seni arkandan vurmus.

    belkide onlarin sana karsi bir komplolariydi? olamazmi? seni deniyeceklerdi..o yuzden gizlemek istedi ahmet ve enson herseyi hakana anlatti, arkadasinda sahit oldu.

    ahmetin yaptigi yanlis, sizin aranizda gecenleri hemde ustune ustelik senin sevgiline gostermesi tumden bir acayip.
    onun ustunede telini filan silmesi zaten beli,
    bu adam senle seni istedigi icin degil, baska bisey iicn birlikte olmus, ya istedigini aldi yada seni sevmedigi icin buraya kadar diye bitti ve telindende sildi.

    hani cok etkilenmismis ya senden vs vs vs atmis tutmus, neden ozaman bukadar cabuk vazgecti, telinden sildi, hakana anlatti herseyi?

    bu iste bir yalan var bence. bosuna bekleme aramaz. ararsada oyle bir insani mi kabul ediceksin?
     
  4. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gulsahh5151
  5. maniac

    maniac Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    554
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    buarada seni engellememis olabilir ama silmistir listesinden.
    ozaman onu sen gorebiliyorsun ama o seni sildigi icin gormuyor.
    bence bi ona bak, gerci ne fark ederki..gerek duymamistir telefonunu silen bunu sana yapan birdaha gorusmeyeceginin riskini alan insan seni msnden silse ne olur silmese ne olur, zaten konusmuyormusda.
     
  6. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gulsahh5151
  7. nesrin111

    nesrin111 hayat boş boş boş Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.886
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    bence ikisiylede olma yada olmak istiyorsna ol ama ikisinide sevmiyorsun ki.bu açık ve net.birkaç sorunda hemen başkasına mı gitmen lazım.bunu geçtim ,bu olmasa bile zaten aklında 2 kişi varmış.ahmette ne maksatla mesajları hakana okutmuş ? ahmetin gizli gizli ilişkimizi yaşayalım lafı da banal..
    ya işin kısacası ,bunlar seni takmıyor güzelim..vakit geçsin derdindeler.
     
  8. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gulsahh5151
  9. Tanem

    Tanem Benim canım oğluuuuuummmm Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.066
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Fikrimce her ikisidende uzak durun. ıkisininde aklında olsa gerek bir diğerliyle görüştüğünüz çünkü.
     
  10. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gulsahh5151
  11. shiftcan

    shiftcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.157
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    113
    al ahmeti vur hakana.
    ikisiyle de olmaz.
     
  12. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gulsahh5151
  13. nesterin

    nesterin Guest

    aşk-ı memnu benzetmesini yaparak ilişkinin ya da ilişkilerinizin ne kadar yanlış olduğunu vurgulamışsınız zaten..kötükedihüso
    arasa ne olur devam etse ne olur ki..:eek:lmaz:
    bazı şeyler çok hafife alınıyo malesef..:eek:lmaz:
     
  14. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gulsahh5151
  15. Fides

    Fides Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.214
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yauf bırak ikisini de gitsiiinnnn.... :lepi:
     
  16. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gulsahh5151
  17. umbrela

    umbrela orkide Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bencede bırak çocuk oyuncağına dönmüş iş..işler daha kötüleşmeden mesafeni koy ve uzak dur
     
  18. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gulsahh5151
  19. hotcouture

    hotcouture Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.959
    Beğenildi:
    796
    Ödül Puanları:
    153
    benımde aynı gibisi basıma geldi kız...salla gitsin..1 haftaya kalamz unutursun
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.