Aşkta gurur olur mu ?

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve SonDakika tarafından 14 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SonDakika
  1. SonDakika

    SonDakika Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Karşımdaki zor bir erkek, benden daha çok kültürlü,
    ben de kültürlü olayım diye mi bilmiyorum hırs yapıp daha iyi olayım ona inat edeyim diye mi benle dalga geçmiş olabilir acaba diyorum,
    ve yanıma gel özledim seni dedim ama beni görmek istiyorsan yanıma sen gel dedi
    ben de gitmedim ama yanına gelesim var ve ona seni seviyorum demek istiyorum hep içimde tutuyorum gurur yapıyorum

    bu gün de sevgililer günü aramadı mesaj atmadı
    ya offf sizce onu arayayım mı duygularımı açıklasam mı bilmiyorum of of gurur yapıyorum
    napsaaaaaam kii?
     
  2. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SonDakika
  3. limor

    limor Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    301
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    askta gurur olmaz olursa adı ask olmaz
     
  4. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SonDakika
  5. şimdi sevgiliniz kültürlü siz değilsiniz, yanınıza gelmiyo aramıyo ama sevgilisiniz. sizinle daga geçtiğinden endişe edecek kadar birbirinizden uzaksınız. ama sevgilisiniz sizce...

    bence siz arkadaşça davranın. üstüne düşmeyin. bu arada bol bol kitap okuyun köşe yazarlarını takip edin. trt haberlerini kaçırmayın. dünya siyaset tarihi okuyun birazda felsefeye sardınız mı iki aya kalmaz az buçuk genel kültürünüz olur .. ondan sonra sevgili olma durumuna bi bakarsınız :nazar:
     
  6. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SonDakika
  7. SonDakika

    SonDakika Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    görürsün değişcem daha iyi kültürlü olcam demiştim
    tamam görcez bakalım demişti

    çevremdekiler çok güzel olduğumu söyler, boyum da uzundur
    yani herkes hayrandır bana
    görüştüğüm erkek de benim gibi birini istiyo ama kültürlü olanundan işte
    sadece güzellik yetmiyo
     
  8. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SonDakika
  9. mecbue

    mecbue se sipşaşe fokaye reğuğ:) Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.690
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bu ne yaa sen ciddimisin arkadaşım senle dalga geçiyo beni özlediysen sen gel yanıma diyo sende hala onun için deyişcem diyosun evet kültürlü olabilir ama bu seni küçük görme hakkını vermez deyişim çok güzel bişey ama bunu kendin için yap onun yada bi başkası için deyil ama güldüyümü itiraf etmeliyim özür dilerim ama komik olmuş yani güzelsin uzun boylusun oda senin gibisini kültürlüsünü istiyo haa kültürlü derken hangi anlamda kültürlü arkadaşın dediyi gibi köşe yazıları okuyan genel kültürü çok üst seviyede olan birimi :)nedir yani bu kadar kendini kasım kasım kasmasındaki kültür boyutu cidden merakettim sana kültürlü olda görelim diyecek kadar:)
     
  10. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SonDakika
  11. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    ilk bi ayda sepetler seni

    ahanda buraya yazıyorum

    sen koşmaya devam et peşinden güzel bayansempatiksalakcinni
     
  12. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SonDakika
  13. SonDakika

    SonDakika Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    genel kültürü en üst seviyede olan
     
  14. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SonDakika
  15. SonDakika

    SonDakika Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya aslında haklısın mantıken çok saçma ama gönül nedense ona kayıyo ve onun gibi birini hayal ediyordum ama beni küçük gören değil
     
  16. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SonDakika
  17. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    küçük görmeyecek birinin peşine düş o zaman:nazar:

    ne yapsan onun için değerli olamazsın

    anca kendini onun oyuncağı yaparsın
    laelaelaelaelae
     
  18. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SonDakika
  19. granada

    granada evli,mutlu.... Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    649
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    :eek: