Astım hastasıymışım da haberim yok.....

Konusu 'Pulmonoloji - Göğüs Hastalıkları' forumundadır ve tatu tarafından 2 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : tatu
  1. tatu

    tatu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bugün çok mutsuzum....
    kaç gecedir öksürmekten uyuyamadım. sonunda doktora gidip bir öksürük şurubu alayım dedim...
    artık öksürmekten ne konuşabiliyorum ne de uyuyabiliyorum.....
    doktor astım hastası olduğumu söyledi...ömür boyu ilaç kullanmam gerekiyomuş...
    ciğerlerin mahvolmuş dedi...bütün gün sigara içmekten başka yaptığım bişey yok...
    kesinlikle sigara içmiceksin yoksa solunum makinasına bağlı yaşarsın dedi...
    ben nasıl bırakıcam bu sigarayı....
    bana destek olun, bırakmama yardımcı olun nolur kızlar....
    bir an önce bırakmam gerekiyo ama nasıl?....
    resmen esiri olmuşum bir sigaranın...sürekli canım içmek istiyo...iradem sıfır...
    napsam da bir anda bırakabilsem?....
    bırakan arkadaşlar varsa bana nasıl bıraktıkları hakkında bişey yazarsa sevinirim...
    zaten yazdan sonra bebek istiyorum...
    bırakmam lazım
    .....:çok üzgünüm::çok üzgünüm::1no2::1no2:
    :a015::a015:
     
  2. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : tatu
  3. mavi melek1907

    mavi melek1907 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    568
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    CANIM SAĞLIK BU YANE BIRAKACAKSIN :KK66:

    valala kendini ailni düşün dok. dediklerini düşün tiksinirsin o miretten zaten
     
  4. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : tatu
  5. Lady34

    Lady34 ♥Kocasının Bebek'i♥ Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.566
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    196
    çok geçmiş olsun canım ya :teselli:
    derhal sigarayı bırakman gerekiyor ben parasızlıktan bırakmıştım mirmirmirmir sonra hasta oldum daha da içemedim..eşime bıraktıramadım ne kadar içme desem o kadar çok içiyor..tedavi merkezleri var oralara gitsen canım benneyaptımki
     
  6. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : tatu
  7. XOXzlem

    XOXzlem İNŞALLAH BİR GÜN........ Pro Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    14.958
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    196
    çok geçmiş olsun hayatım....
    ama lütfen sigarayı bırak,gerçi başka seçeneğin yok mutlaka bırakmalısın......
    bak en kısa zamanda nasıl rahatlıyacaksın.....
     
  8. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : tatu
  9. XSXimal

    XSXimal Üzeni yolla... Salla... Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Çok geçmiş olsun canım...
    Bende sigara içiyorum, hamileliğimde bırakmıştım ama emzirme dönemim bitinde tekrar başladım sigaraya...
    Sigarayı bırakmak için istekli olmalısın, sadece iraden yeter sana diye düşünüyorum.
    Astım hastası olduğun için sigara içilen yerlerde de pek bulunmaman gerek buda sigarayı bırakmanı kolaylaştırır umarım...
    Bugün 3 yarın 2 sigara içeyim diyerek bırakamazsın. Paketin bitince bence hiç alma, bir iki gün arar sonra alışırsın yokluğuna...
    Tekrar geçmiş olsun canım... Şeniz
     
  10. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : tatu
  11. yorgun savaxsxçxix

    yorgun savaxsxçxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.562
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    geçmiş olsun!

    ben de eski içiciyim. ben tiksinirek bırakmıştım daha önceleri ama sonra yine başlamıştım tiksinme geçince. bir de inattan da başladığım olmuştu o zamanlar.

    ama 3-4 yıldır sadece 2-3 defa paket aldım. birinde 10 gün birinde 2-3 hafta içmiştim. aslında başka olmamış sanırım yani 2 defa. artık tiksinme falan değil de, ya diyorum niye kendimi zehirliyorum, bir yandan yiyeceklerin sağlıklısını yemeye, hastalıklardan korunmaya çalışıyorum, nasıl olacak bu sigarayla???

    onun dışında ayda yılda bir derler ya, alkollü bir ortamda tüm arkadaşlar içtiğinde 1-2 tane yakarım ama bu dediğim yılda 7-8 defa olabilir ancak. hatta bu bile azalıyor diy gide. en büyük avantajım erkek arkadaşım içmiyor. sigara içmeyen arkadaşlarla eğlenmeye gidince de sigara içme isteği duymuyorum.
     
  12. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : tatu
  13. yexsxxsxim

    yexsxxsxim *dışı buz içi b@l’ım* Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    976
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun canım sigarayı mutlaka bırakman lazım
    eczane de nikotin sakızları var onlarla denemeye başla bakalım
    inşallah en yakın zaman da bırakırsın
     
  14. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : tatu
  15. icimdeki_sen

    icimdeki_sen 17.10.2014 miladim kizim Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.978
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    153
    bende astimdim ama allaha sükür atlatdim...
    benimde daha yeni baslarken anlasildigi icin hemen tedaviyle kurtuldum...
    ama sana söyleyebilecegim tek ayni seyleri dedem yasadi...
    astimdi yillarca sigara icmisti ve sonra nefes darligi yüzünden vefat etti...
    eger gerekiyorsa sigarayi birakmak icin profesyonel yardim al...
    ama asla ihmal etme...
     
  16. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : tatu
  17. tatu

    tatu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    sigaraya karşı zaafım çok büyük....
    sürekli içmek istiyorum..elim hep pakete gidiyo....
    bir de alışkanlık meselesi..yemeküstü, boş kaldığım anlarda, evden çıkarken, eve girerken hep alışkanlık olmuş elim gidiyo işte....
    eşim de içiyo ama ben bıraksam anında bırakır...
    zaten içmese aramaz, iradesi sağlam....
    evdeki paketler bitince hiç almasam, dayansam olurmu acaba?
    ama bir iki saat içmeyince başım dönüyo resmen yaptığım hiçbişeyden zevk alamıyorum....
    nasıl başarıcam ben yaaaaa?
    fisfisfis:bbo::nazar:
     
  18. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : tatu
  19. tatu

    tatu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86

    ah canım aldım şimdi, çiğnedim midem bulandı....
    resmen midem bulandı çıkardım attım....
    yakınımda bırakma merkezi olsa hemen gidicem, para önemli değil ama yok buralarda...
    nikotin bandı kullanan var mı aranızda?
    acaba etkili olur mu?