atama yerleri

Konusu 'Öğretmenlik ve Genel Paylaşım' forumundadır ve limmoni tarafından 4 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    4 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : limmoni
  1. limmoni

    limmoni Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    229
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    çok yorgunum yeni atama başvuruları başladı önceleri sevindim şimdi okulların yerine baktıkça moralim bozuldu 2çocukla nasıl olacak bilmiyorum benim gibi olan bayanlar varmı bütün okullar köyde saglık ocagı bile yok çocuklar hastalanınca ne olacak 1tanesi sürekli doktor kontrolünde olması gerekiyor başvuru yapmasam sıkıntıdayız lütfen bişeyler yazıp rahatlatınmafoldumben
     
  2. 4 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : limmoni
  3. hatic22

    hatic22 aşığımmmmm Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    3.042
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    bence hemen başvurrrr tatlımmm
    fıtsatı kaçırma(bu arada ne çok derdin varr)mutlaka köylerde sağlıkocağı bulunuyor merkeze yakın olanları tercih ettt derimmm
    arabanız varsada zaten problem olmazz hastane felan
     
  4. 4 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : limmoni
  5. limmoni

    limmoni Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    229
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    araba yok yalnız çocuklarla gidecegim
     
  6. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : limmoni
  7. cicioz

    cicioz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar bu atama ücretli öğretmenlik için de geçerli mi,her il için? -tatlicadiarzu- pek bilgim yok bu konuda ve sevgilime mutlaka iş bulmalıyım ondan soruyorum.
     
  8. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : limmoni
  9. hera^^

    hera^^ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    710
    Beğenildi:
    911
    Ödül Puanları:
    198
    Öğretmenlik her önüne gelenin sırf işsiz kaldığı için bulabileceği bir "iş" değil, bir "meslek". Sevgilinize başka bir "iş" arayın.
     
  10. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : limmoni
  11. cicioz

    cicioz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    öğretmenlik mesleğini her biri 30 yıl layıkıyla yerine getirmiş bi annem ve babam var...Ayrıca nerdeyse tamamı öğretmen olan bi aileden geliyorum arkadaşım.Neyin ne olduğunun da farkındayım!!Sevgilim de FEF mezunu formasyon almış bi insan!!!
    yorumlarınızı daha düzgün yapmanızı öneriyorum!!!
     
  12. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : limmoni
  13. hera^^

    hera^^ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    710
    Beğenildi:
    911
    Ödül Puanları:
    198
    Anladım, o yüzden pek bilginiz yok bu konuda. Yani neyin ne olduğunun farkında olduğunuz için ücretli öğretmenlikle atamaların hiçbir ilgisi olmadığını bilmiyorsunuz.
    Sevgiliniz de formasyonlu bir Fen-Edebiyat mezunu ve KPSS'ye 5 gün kala ona öğretmenlik "işini" arıyorsunuz. İlginç tabi ama öyle diyorsanız öyledir.
     
  14. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : limmoni
  15. cicioz

    cicioz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bayanssulusmile
    ben bu işlerle pek bi ilgim olmadığı için dikkat etmemiştim.Hazır konuyu görmüşken aklıma geldi sordum!konuyu saçma sapan yerlere getirdiniz ayrıca burda bana yalan söylüyor iması sergileyemezsiniz.Haddinizi bilmelisiniz bence!!!
    Öğretmenlik anlayış ve yardımseverlik gerektiren bi meslek ve kimlere kaldı görüyoruz....:eek:lmaz:
     
  16. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : limmoni
  17. biricik_06

    biricik_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.577
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    vallahi öyle her şey kolay değil.öğretmenliği seçen kişiler dağda bayırda ücra köşelerde öğretmenlik yapmayı göze alıyor olmalı.bence kimsenin şikayetlenmeye hakkı yok.evli olanlar düşünmesin adaylığı kalkana kadar biraz sıkıntı yaşarlar ama katlanacaksınız o kadar.ben sinopun bir dağ köyünde bir yıl çalıştım telefon bile çekmezdi.sonra özür grunundan ankara merkeze geldim.2 yıl çalıştım.boşanınca zorunlu hizmete uğradım ankaranın zorunlu hizmet bir bölgesinde çalıştım 3 yıl geliş gidiş yaptım 2 saat git 2 saat gel günde 4 saat yol yaptım.bu haziranda oturduğum mahalleye çıktı.bu arada 6.yılım bitti anca gelebildim.branşım türkçe olmasa zaten hayatta gelemezdim.
     
  18. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : limmoni
  19. cicioz

    cicioz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet canım haklısın,çok zor şartlarda çalışmak zorunda kalabiliyorsun bazen..annem anlatır hep,zamanında daha kötüymüş durumlar.Köy postası gelirmiş günde 2 kez,arabayı kaçırdın mı yandın eyvahedigeldismile :) Cok zor durumlar bunlar ama kişiden kişiye de değişir canım şartlara alışabilmek.Umarım gönlünce olur herşey konu sahibinin.