Atanamayan öğretmenler :(

Konusu 'Üniversite' forumundadır ve ffilizz tarafından 17 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ffilizz
  1. ffilizz

    ffilizz <3 MUCİZEMİ İSTİYORUM <3 Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2009
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    [​IMG] BNM GİBİ ATANAMAYAN ÖĞRETMENLERİ BEKLİYORUM.ÇOK ÜZÜLÜYORUM ARKADAŞLAR ÇOOOOOOOOOOOOOOKKKK.3 YILDIR İŞSİZİM. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİNİ BİTİRDİM AMA ATANMADIMÇATANMAYA DAİR HİÇTE ÜMİDİM KALMADI. ÇÜNKÜ SAYIYI ARTIRACAK YERE DÜŞÜRDÜLER.78 ALDIM.AMA 83 ALMAM GEREKİYO :1no2:
     
  2. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ffilizz
  3. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    çok üzüldüm sizin için :KK43:
    5 puanlık bi fark, kapatamayacağınız bir şey değil! Tekrar deneyin.. bu arada körelmemek için dersanelere başvurun, 2. kademe öğrencilerine düşük ücretlerle özel ders de verebilirsiniz..

    ben de ingilizce öğretmenliği okuyorum. 2 sene sonra giricem Kpss ye böyle durumları okudukça çok korkuyorum :/
     
  4. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ffilizz
  5. smsyh

    smsyh SusTuMmM.. Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben bu sene başlıcam dört sene sora nolur kimbilir ama çok üzücü duyunca şimdiden nolucaz biz diyorum zaten öğretmenlik okucam diyince ona bile surat ekşitiyolar artık :çok üzgünüm:
     
  6. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ffilizz
  7. derinderin

    derinderin huzurlubirhayatistiyorum. ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.957
    Beğenildi:
    3.863
    Ödül Puanları:
    163
    ben anlamıyorum artık... bir sürü atanamayan eğitim mezunu varken hala formasyon veriliyo..
     
  8. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ffilizz
  9. nagish

    nagish Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    996
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    bende ingilizce öğretmenliği son sınıf öğrencisiyim, bu yıl giricm kpss ye:KK43: çok korkuyorum yaa:KK43:( nasıL bir sistem bu, sınav sınav sınav....
     
  10. 26 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ffilizz
  11. EU3

    EU3 Guest

    bende atanamdım..

    ingilizce öğretmenliğini bitirdim, 73 aldım ama yetmedi malesef :gitme:
     
  12. 29 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ffilizz
  13. Geveze

    Geveze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.545
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bende atanamayan öğretmenlerdenim.Geçen yıl ücretli yaptım ama bu yıl ücretli de zor gözüküyor.Bu ülkede zaten bir dayın yoksa herşey zor hale geldi...