ateş ölçme yöntemini bilenler acil cevap noluuurrr

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve Patricia tarafından 7 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  1. Patricia

    Patricia sil baştan başlamak gerek Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bu konu hakkında topicimiz var biliyorum ama ,durumumu heyecanımı anlarsınız, affınıza sığınarak dahada dikkat çekici olması adına buraya yazıyorum bu konuyu.
    ateş ölçme yontemiyle hamile olduğunu öğrenenlerden yardım istiyorum. dün regl olmam gerekiyordu olmadım kızlar ve bu sabah ateşimi bi ölçeyim eğer düşükse hamileyimdir diye düşündüm. ve ölçtüm 36,4 ya sizce? uffff,
    böyle bir şeyden sonuç çıkartabilirmiyim çıkartamam dimi? aksam olsada işten çıksamda bi test alsam,beynimin etini yiyorum sabahtan beri-tatlicadiarzu-
     
  2. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  3. serdi

    serdi Guest

    canım ben bir doktora sormuştum herkezde aynı olmazmış ateşin düşük yada yüksek olması hamile olup olmadığını belli etmez demişti sadece iki adet arası hergün sabah yataktan kalkmadan eteşini ölçüp biyere not edeceksin ateşin yükseldiği günlerde ilşkide bulunacaksın demişti. en iyisi test yapman benimde bugün olmam gerekiyo bakalım hayırlısı umarım yardımcı olabilmişimdir.
     
  4. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  5. Patricia

    Patricia sil baştan başlamak gerek Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ay serdiii kaç ay ateş yöntemiyle ilişkiye girdik tutmadı inan :) ama bu sabah bi bakayım ateşim düşmüşnmü diye ölçtüm artık her gün ölçmüyorum. sabah işe gelirkende eczaneler açık olmuyorki. hadi bakalım umarım sen hamişsindir. bende akşam eve giderken alıcam test.
     
  6. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  7. ..ELCHIN..

    ..ELCHIN.. bal oğlum****bal kızım Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    6.187
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    153
    selam canım bende ateşçilerdenim ama son gün ölçtüğün ateşten bişey anlaşılmaz mesela benim son günlerde 36.9 larda seyreder son gün 36.3 lere düşer ama herkeste bir olmaz yani belkide senin düşmemiştir inşallah hamilesindir canım eğer adet olmazsan yarında ölç ateşini okişşş
     
  8. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  9. Patricia

    Patricia sil baştan başlamak gerek Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım bende ateşçilerdendim :) ehueheuh allah seni
    benimde aynen senin gibi aylarca ölçtüm sabahları ateşimi :) hep 36,küsür-37 ama gel görki son günleri hatırlamıyorum :) neyse beklicez artık. sen ne yaptın oldumu bebiş?
    :CüvCüv:
     
  10. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  11. ..ELCHIN..

    ..ELCHIN.. bal oğlum****bal kızım Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    6.187
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    153
    nerdeeeeeeeeee keşke olsa ama yok bacım yok bekliyoruz işte bu ayda yoksa dr yolu gözüküyor
     
  12. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  13. cancer

    cancer Maşallah Barekallah:) Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.467
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnm bak benim ateş durumuma benim normalde ateşim yüksektir.farkettiysen yumurtlama günümde 36,5 olmuş oyüzden seninde diğer ölçümgünlerinde kaç çıkmış görsek yorum yaparız.

    5. gün 36,6+
    6. 36,6
    7. 36,8
    8. 36,8+
    9. - unuttum
    10. 36,5+
    11. 36,7
    12. 36,7+
    13. 36,5
    14. 36,6+
    15.36,9
    16,37+
    17.36,9
    18.36,9+
    19.36,9
    20.36,9+
    21.36,9
    22.37
    23.37
    24.37
    25.36,9
    26.37
    27.37
    28.37
    29.37,1
    30.37
    31.37,2
    32.37
    33.36,9
    34.37
    35.37
     
  14. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  15. cancer

    cancer Maşallah Barekallah:) Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.467
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    ama tüm kalbimle hamiş olmanı diliyorum haberlerini bekliyorum arkadaşım:)
     
  16. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  17. milkshake

    milkshake Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.067
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ya bende bir şey sormak istiyorum bugün adetimin 4.günü bu ay ilk defa ateş ölçme yöntemini deneyeceğim mesela bu sabah ölçtüm 36,4 çıktı.... benim evde dijital derece var bu sabah dilimin altından onunla ölçtüm siz nasıl derece kullanıyorsunuz ben bunu kullansam olurmu dijitali....
     
  18. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  19. Patricia

    Patricia sil baştan başlamak gerek Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aminnn canım bekleyim bu akşam test yapıcam ve yarın sabah gelir gelmez size burdan yazıcam ak mı karamı? diye :)
    destekleriniz için çok sağolun kızlar