Aula Restorant düğün mekanı?

Konusu 'Düğün Mekanı' forumundadır ve sea.1013 tarafından 8 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sea.1013
  1. sea.1013

    sea.1013 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    842
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Aula Restorant düğün mekanı hakkında bilgi sahibi olan varmı?

    (Bayraklıdaki adliyenin orda)
     
  2. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sea.1013
  3. m.joYy

    m.joYy мαSαL тαdıηdα Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.698
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    2 arakadasımda orda evlnedı bırı koktyl yaptı dıgerı sadece dugun ben cok sewdım ama kucuk bı yer cok kalabalıksanız zor olurr
     
  4. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sea.1013
  5. sea.1013

    sea.1013 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    842
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    200 kişi filan olucaz çok kalabalık değil yani demi CADIARZU
    sığarıs yani diye düşünüyorum.
    Kokteyli nasıldı tavsiye edermisin?
     
  6. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sea.1013
  7. sea.1013

    sea.1013 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    842
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Aula düğün salonunu bilen yokmu başka :KK43:
     
  8. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sea.1013
  9. jerfi35

    jerfi35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    geçen hafta orayı gezdim mekan hoş, çok kalabalığı kaldırmaz ama 200 kişi yeter.bana biraz pahalı geldi kişi başı 37,5 dediler tabi artı masraflarıda var fotoğrafçı havayi fişekler müzik vs...9 milyarı geçiyor.değermi diye sorarsan bence değmez...bi arkadaşımda orada düğüne katılmış müzikleri fazla sıkıcıymış.insan düğünde biraz olsun coşmak ister.şöyle halay çiftetelli falan...ama karar senin.kolay gelsin
     
  10. 17 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sea.1013
  11. sea.1013

    sea.1013 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    842
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende aradım uçuk fiyatlar verdi zaten. Teşekkür ederim bilgilendirmen içinyerimseniben