Aura cleanmax hakkında..

Konusu 'Tavsiyeleriniz' forumundadır ve semyxixl tarafından 5 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : semyxixl
  1. semyxixl

    semyxixl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar geçen akşam bu makinanın tanıttımını gördüm anlatımlarına göre gayet güzel bir makinaya benziyor fiyatıda 1.500 ytl. Alıp almamakta kararsız kaldım sonuçta bence iyi para ve kullanan arkadaşlar varmı memnun musunuz bilmek istedim. Birde bu makina sulu sistem ve halıda yıkıyor.Birde bu hepa filtre denen birşey varmış bunun hakkında bilgisi olan var mı ?
     
  2. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : semyxixl
  3. YAGMURUM

    YAGMURUM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende çok kısa bir zaman önce aldım bu makinayı. tek kelime ile inanılmaz. kesinlikle tavsiye ederim.
     
  4. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : semyxixl
  5. seldauxgxur

    seldauxgxur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    126
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben 2 yıldır kullanıyorum bu makinayı çok memnunum evimi onunla temizlemeden temizlik yaptım saymıyorum. Bence almayı düşünüyorsan benzerlerindense bu makinayı almanı tavsiye ederiim.
     
  6. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : semyxixl
  7. txuxrkan34

    txuxrkan34 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    141
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    a.s.a.s.a.s. Merhaba arkadaşlar , bence hangi marka cihaz alırsanız alın araştırın çünkü bir markayı marka yapan en büyük özellik satış sonrası hizmettir . Çünkü servis bildiğiniz gibi çok önemlidir . Hepa filtre ise emiş gücü yüksek olan makinelerde tozu tutan ve kendi bölümünde hapseden en önemli detaydır . Gerçek hapa filtre %99,97 tozu filtre ederek tozu dışarı vermeyen filtredir . Bunun önemi de yaşanmaya değer ortamlar yaratmasıdır . Emiş gücü yüksek olan bir cihaz , ev tozu akarları (mite) , polenler ,mantar sporları (küf) , deri döküntüleri , kimyasal atıklar gibi allerjenleri yok eder , allerjik hastalıkların gelişimini önleyerek sağlığımızı korur . Görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın . :1hug:
     
  8. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : semyxixl
  9. sbnmfrh

    sbnmfrh Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    374
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ben de 10 aydır kullanıyorum ...çok memnunum süper temizliyo,toz kaldırmıyor bütün herşeyi suya topladığı için temizlemesi kolay,nerdeyse sessiz çalışıyo,çok aparatı var özellikle derin temizleme aparatı var onun çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum çünkü en temiz görünen yerin bile aslında ne kadar tozlu olduğunu onun sayesinde anlıyorsunuz halıları döve döve temizliyor =))) birascık pahalı geldi ilk başta ama astım hastaları için falan çok uygun
     
  10. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : semyxixl
  11. plnhsyn

    plnhsyn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    774
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar benim çok yakın bir ablam kullanıyor harika bir makine çok memnun mis gibi kokuyor bir de evin içi ben de alacağım mutlaka evime sizlere de tavsiye ediyorum
     
  12. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : semyxixl
  13. poyyeb

    poyyeb 2. dereceden bilinmeyenim :) Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    989
    Beğenildi:
    500
    Ödül Puanları:
    93
    Merhaba arkadaşım eşim mühendis ve bu konulard artık usta olduk. Bakın aura, rainbow, libelle ve thomas bu 4 makina aynı özellikte bunlardan dilediğini al. bunun dışındakiler sulu sistem dediğinizden de olsa göstermelik gözle göremediğiniz tozları dışarı geri atıyor diğerleri ise suya hapsediyor Ben de libelle var 11 aydır kullanıyorum ve gerçekten güzel. 28 bin devirde bir alet varsa sen onu al.:)) ama bunların üzerine yok zaten piyasada 4ü var.
     
  14. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : semyxixl
  15. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bizde 2senedir aura yı kullanıoz harika bişey başka elektrik süpürgemiz var ama bi kere auraya alıştık herşeyi onunla yapıoz annem zaten onunla yapmayınca temizlik yapıldı saymıyo. tavsiye ederim. yıkaması süpürmesi herşeyi mükemmel
     
  16. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : semyxixl
  17. angelmxuxge

    angelmxuxge Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kesınlıkle almanı onerırım 3 senedır kullanıyorum,almadan once benı encok dusunduren bozulması ıdı ama bı sorun olunca servıvı evıne kadar gelıyor.zaten 3 sene garantısı var,hemen hemen hersey garantı kapsamında oluyo.
     
  18. 7 Eylül 2008
    Konu Sahibi : semyxixl
  19. poyyeb

    poyyeb 2. dereceden bilinmeyenim :) Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    989
    Beğenildi:
    500
    Ödül Puanları:
    93
    Slm arkadaşım annemde de var aslında bende libelle kayınvalidemde rainbow ve annem de deihlas aura var hepsi de çok mükemmel. O nedenle tavsiye edeim fiyatlar markadan dolayı farklı ama emin ol işlevleri aynı