Avcılar Hospital ve Medicana Avcılarda Doğum Yapanlar

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve cmr tarafından 27 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : cmr
  1. cmr

    cmr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Arkadaşlar 31 haftalık hamileyim, daha önce özel bir muayenehaneye gidiyodum ama doğum ücreti çok olduğu için dr. umu değiştirmeye karar verdim. Avcılarda oturuyorum ve bana yakın hastanelerdeki doğum servisleri hakkında bilgi almak istiyorum. Bu hastanelerde doğum yapan birisi varsa yazarsa sevinirim. Ayrıca ssk'lı fiyatları nasıl bu hastanelerin?
  2. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : cmr
  3. kapkara

    kapkara Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    605
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    ben avcılar medicanada doğum yaptım,doktorum özgür hanımdı...hem doktordan,hem hastaneden,hemde doğum ekibinden o kadar memnun kaldımki anlatamam...annem bile onlar kadar nazımı çekmedi...bi daha hamile kalmayı sırf özgür hanımı tekrar görmek için çok istiyorum...:))benim doğum normal oldu,önceki bi kaç test falan toplam 440 ytl tuttu...
  4. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : cmr
  5. kapkara

    kapkara Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    605
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    avcılar hospital de ii hastane,aslında önce oraya gidiyordum ama kadın doğum doktorları o kadar kalabalıkki,bi kez 8 saat sıra bekleyince pes ettim,ama orda doğum yapan bi akrabam var,çok memnun kaldı...eğer sıra beklemeyi göze alıyorsan orası da ii ve fiyatları biraz daha uygun....
  6. 29 Haziran 2009
    Konu Sahibi : cmr
  7. cmr

    cmr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    çok teşekkür ederim canım verdiğin bilgiler için, bende medicana daha yakın olduğu için orayı düşünüyorum, ama bu seferde doktarda kararsız kaldım, acaba özgür hn'ma mı yoksa onur beye mi gitsem. ama galiba özgür hn'ma gidicem.
  8. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cmr
  9. kapkara

    kapkara Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    605
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    git git özgür hanıma git..onur beyde iyiymiş diye duydum ama bence özgür hanım çok tatlı dilli,çok samimi....hayırlısıyla kurtulursun inş...
  10. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cmr
  11. SEVINCDURMAN

    SEVINCDURMAN Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    merhaba arkadaşlar..son çeyrekte bizde hastane telaşına düşenlerdeniz:bbo: şuan 32.haftamızı yeni bitirdik..Ben en baştan beri Avcılar Hospital a gidiyodum.doktorum faruk bey..doktorumdan genel anlamda memnun kaldım..Ama son zamanlarda hastane ile ilgili sezeryana alıyolar hemen diye duyumlar duydum ve çok korkmaya başladım.Ben Özel Sağlık sigortası ile gidiyorum ve çalıştığım yeri de biliyor doğal olarak..Ekonomik olarak onlar için yağlı bir müşteri gibi düşünebilirler diye tedirgin oluyorum..Lütfen bana bi yol gösterin.Avcılar hospital sizce nasıl ? Doğum yapan arkadaşlar bana izlenimlerini anlatabilir mi ? Birde bana dendi ki normal mi sezaryan mı olcağın sancının geldiği an belli olur ? Bana saçma geldi..Ondan öncesinde belli olmaz mı ? Bazı arkadaşlarımla konustum çatı muayenesi yapıyor bazı hastaneler ve bu muayene doğumun ne şekilde olcağı konusunda fikir verebiliyormuş..senağlama Ne yapcağımı bilemiyorm..
  12. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cmr
  13. zeynepxoxzdil

    zeynepxoxzdil aşkların en tatlısı Giray Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.671
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    canım öncelikle allah hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin,gerisi ayrıntı sadece.sana denilen bir bakıma doğru.sancın tutup hastaneye gidersin bir komplikasyon olursa sezeryan olursun.mesela benim normaldi doğum verilen tarihten 2 gün sonra sezeryanla gerçekleşti..oğlum ters döndü herşey normal syrederken ertesi sabah sezeryanla alındı bebeğim.hiç farketmez yeterki sağlıkla dünyaya gelsinler.sen içini ferah tut bebeğin ne şekilde gelmek istiyorsa son kararı kendileri karar veriyor minik kuzucuklar:ecrin_bebek:
  14. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cmr
  15. cmr

    cmr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kiminin nasıl doğum yapacağı önceden belli oluyor, öyle durumlarda zaten sezeryan için daha erken bi tarih veriyolar, ama bazılarında da son anda bi komplikasyon oluyo, o zaman acilen alıyolar sezeryana. açıkçası bu durum beni de endişelendiriyor, heralde bu konuda en önemlisi doktora güvenmek.
  16. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cmr
  17. cmr

    cmr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    birde bu arada pazartesi günü Medicana Avcılar'da Onur Başeğmez'e muayene oldum. birden karşımda öyle genç bi doktor görünce şaşırdım, ilk seferde tabiki çok fazla izlenim elde edemedim. Daha önceden özel bi muayenehaneye gittiğim için hastane bana biraz daha ilgisiz geldi, Önceden doktorum yarım saat bakardı ve usg de 4 boyutlu olduğu için gayet net bütün ayrıntıları görebiliyoduk, şimdi bu hastane bana biraz vasat geldi ama Onur Bey ilgiliydi yine de, belki hamileliğimin başından beri ona gitseydim daha farklı düşünürdüm,
    birde arkadaşımın doğumunu yaptırdı dün, bu akşam yanına gidicem bakayım nasıl geçmiş doğum :))
  18. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cmr
  19. cmr

    cmr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Arkadaşım Medicana'da doğum yapmıştı demiştim. kendisiyle değil ama eşiyle görüşebildim, anlattığına göre hiç memnun kalmamışlar, ebeler kızı çok korkutmuşlar, sezaryana yönlendirmeye çalışmışlar, doğum başlamış, bebek gelmeye başlamış, doktor henüz gelmediği için kızın bacaklarını kapatık bekletmişler. doğumdan sonra da ilgilenmemişler, klimasız odaya almışlar. sonra biraz bağırıp çağırınca daha iyi bi odaya almışlar.
    bende korktum açıkçası, bilemiyorum, 34. haftamdayım, çok az zaman kaldı, Avcılar Hospital'e gideceğim heralde bu sefer, orada yaparım doğumu.
    Avcılar Hospitalde yakın zamanda doğum yapan var mı kızlar?
Benzer Konular: Avcılar Hospital
Forum Başlık Tarih
Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz Avcılar hospitalde dogum yapan var mı 18 Ocak 2013
Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz ACİL!.. avcılar hospital dr.tülay egeli hastası olanlar 31 Aralık 2012
Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz avcılar hospital da yakın zamanda gönül kazezoğlu na doğum yaptıran var mı 24 Kasım 2012
Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz Avcılar Hospital dr. sadullah yesevi lütfen yardım! 10 Kasım 2012
Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz avcılar hospital dr.tülay egeli hastası olanlar 11 Mart 2012