avea hat ile kesilen görüşmeler

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve prensesa tarafından 7 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : prensesa
  1. prensesa

    prensesa eaeaea Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    636
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hattı aldıgım günden beri ya 4.dakikada yada 8.dakikada kesilmeler oluyor ve bu bir kere olan bir olay degil avea kullanan arkadaşlar sizde aynı sorunu yaşiyomusunuzz:nazar:
     
  2. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : prensesa
  3. Pamuk

    Pamuk Guest

    canım bizim tam 1 saat 4 dakikada kesilir muhakkak görüşmemiz, başka arkadaşlar da öyle bizim de demişlerdi. bi de arama yapma sıkıntısı var bu ara, şebeke meşgul diyip duruyo ama 4. ya da 8. dakikada kesilme olmadı hiç
     
  4. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : prensesa
  5. mizgin

    mizgin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    aynen 10 dk 2 kntr güya benneyaptımki milleti sömürüyolar.avea aldım pişman oldum :kızgın:
     
  6. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : prensesa
  7. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.292
    Beğenildi:
    17.140
    Ödül Puanları:
    488

    Benimde var aveam öyle kesintili bir sorunla karşılaşmadım.
    Hatta telsimden iyi çektiği anlara bile şahit oldumlaelaelaelaelae

     
  8. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : prensesa
  9. kontes88

    kontes88 geceyi sana yazdim__ Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bu sıralarda herkes aveadan sihayetçi nedir bu yaa pisman oldum vodafone nu iptal ettirdiğime :eek:klava:
     
  10. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : prensesa
  11. vesta

    vesta Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    739
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet, ben de aynı sorunu yaşıyorum.Arkadaşlarım da aynı şeyi söylüyor.Ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim.Hem kalitesiz iletişim, tabi konuşmanın kesilmesi iletişimse, hem çok pahalı.Başka operatöre geçiyorum ben de.
     
  12. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : prensesa
  13. prensesa

    prensesa eaeaea Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    636
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende değiştiricem hattımı avea İST silivride çekmiyor inanin konuşmak için evın içinde tur atıorum bide 4 dakikada kesılıyor diğer hattımı iptal ettirdigime pişmanım umarım bu şıkayetı dikkete alıp bir açıklama yaparlar
     
  14. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : prensesa
  15. bersu

    bersu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.177
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Aynı sorun bende de oluyor.Kesinlikle gün içindeki tüm konuşmalarımın 3ünde-4ünde mutlaka kesiliyor.Ben de sadece bende oluyor zannediyordum.3haftadır böyle bir şey yaşamaya başladım,tam 4. dakikada..Çok kızıyorum böyle yapmalarına.Ne yapmamız gerekiyor sizce?Nereye şikayet edilebilir?
     
  16. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : prensesa
  17. Alice in Wonderland

    Alice in Wonderland Bir bebek yuttum sanki ... Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    12.455
    Beğenildi:
    1.329
    Ödül Puanları:
    238
    aynı sorun bendede hatta uluctada var askerde oldugu ıcın muhabbetın ortasında konusmamız kesılıo bıde geçenlerde şebekede sorun vardı arıyorum ulucu hat mesguldü ama uluc bana mesaj atabılıordu hatta bu yuzden tartıstık aveadan nefret edıyorum bırde avea hattımı benım uzerıme yapmamıs bı keresınde avea musterı hızmetlerını aradım kadın bana haava hanım dıe hıtap ettı dedım ne oluyor ben havva degılım dedım o gun ogrendım hattı uzerıme yapmamıslar çok uğursuz geldi bana bu avea en kısa zamande değiştirmeyi düşünüyorum...
     
  18. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : prensesa
  19. prensesa

    prensesa eaeaea Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    636
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben bu hattı degiştirmeye karar verdım gecen gun nişanlım 25 dk aramıyosun diye kavga ettık hat.çekmio 4.dk kapanıyor bu hatla ilgilimi yoksa avea kontürleri almak içinmi yapıyor bılmıyorum ama bıktım artık