avon cilt bakım ürünleri ve cilde uyumu .........

Konusu 'Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri' forumundadır ve asigimkralime tarafından 1 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    1 Ekim 2010
    Konu Sahibi : asigimkralime
  1. asigimkralime

    asigimkralime anlam veremiyorum ...... Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.002
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    selam kızlar ben avon temsilcisiyim fakat cilt bakım ürünleri hakkında pek bir bilgim yokCADIARZU bana yardımcı olursanız sevinirim.vereliniortak Kullananlar,kullanmayıpta bilgisi olanlar benimle paylaşır mısınız? Şimdiden çok teşekkür ederim.alkisalkisalkis

    Hangi cilt bakım ürünü hangi cilde (yağlı,karma,hassas,kuru) uyumlu merak ediyorum? Etkileri neler,zararları neler ?
    Aşağıya aklıma gelen birkaç ürünü yazıcam onların dışında da olan varsa eklerseniz sevinirim.

    a ) total radiance
    b) clearskin
    c) liiv botanicals
    d) Planet spa ekleri / Japon sake & pirinci , Tayland Nilüfer Çiçeği
    e) Çay Ağacı&Salatalık
    f) Anew

    ............... ekleme yapabilirisiniz.

    a.s.
     
    Son düzenleme: 5 Ekim 2010
  2. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : asigimkralime
  3. asigimkralime

    asigimkralime anlam veremiyorum ...... Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.002
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    Arkadaşlar hiç biriniz avon ürünü kullanmadınız mı
    Gerçekten bilgiye ihtiyacım olduğu için açtım bu konuyu fakat hiç kimse bana yardımcı olmuyor
     
  4. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : asigimkralime
  5. enigmas

    enigmas Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    canım çok fazla bilgim yok ama clearskin kullanmıştım bi ara bazılarına çok iyi geliyo bazılarına da hiç yaramıyo bana da pek bi yararı olmadı cildim yağlı diye almıştım biraz kuruttu çok başarılı değil diğer ürünleri inan hiç bilmiyorum
     
  6. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : asigimkralime
  7. asigimkralime

    asigimkralime anlam veremiyorum ...... Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.002
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    şükürler olsun ki cevap veren bir arkadaş sonunda çıktı çok teşekkür ederim canım cevabın için
    benim cildim kuru o zaman benimkini çok fazla kurutur.dün maksimum nemlendirici aldım solulıtıons olandan bakalım faydasını görecekmiyim
    ama nedense avonu almak istediğimde hep tereddüt ediyorum
    a.s.
     
  8. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : asigimkralime
  9. laz_kxixzxix

    laz_kxixzxix rize merkez kopsun herkez Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.593
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    avon kullanacağım en son ürün bile olamaz çok dandik yaa kafamçokkarıştı
     
  10. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : asigimkralime
  11. qamzeLi

    qamzeLi pamuşum Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    502
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    solutions yüz yıkama köpüğünü kullanıyorum memnunum şimdilik bi zararını görmedim güzel hafif bi ürün.
     
  12. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : asigimkralime
  13. asigimkralime

    asigimkralime anlam veremiyorum ...... Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.002
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    demekki avondan baya darbe yemişsin.
    hangi ürünlerinden ve neden memnun kalmadın bana fifkir verirsen sevinirim
     
  14. 7 Ekim 2010
    Konu Sahibi : asigimkralime
  15. laz_kxixzxix

    laz_kxixzxix rize merkez kopsun herkez Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.593
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    hayır hiç kullanmadım kozmetik ürünlerini etrafımda kullanan ve satan çok kişi var ve hiç biri memnun değil yüzde sivilcelenme ve ince pütürlükler yaptı kullananlara sempatiksalakcinni
     
  16. 7 Ekim 2010
    Konu Sahibi : asigimkralime
  17. mazot

    mazot Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    560
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    pudrası gerçekten çok kötü cildimde kabarcıklar çıktı
    kızkardeşimde kullanıyordu ondada aynı sorunlar oldu
    ama rujları çok güzel duş jeli parfümüleri avondan alabileceğim ürünler sadece bunlar
    ayrıca şöyle bişey duydum avonun parfümleri sağlık balanlığından onaylı değilmiş nekadar doğru bilemem ama ben kullanıyorum parfümünübilmiyorumkismile
     
  18. 7 Ekim 2010
    Konu Sahibi : asigimkralime
  19. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    dudak ürünleri hariç avonun cilde sürülen hiç bişiyine kuruş vermem ben....