avukat arkadaşlar acil yardım lütfennn

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve hxuxzxuxngxuxlxux tarafından 22 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hxuxzxuxngxuxlxux
  1. hxuxzxuxngxuxlxux

    hxuxzxuxngxuxlxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2007
    Mesajlar:
    61
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    öncelikle selamlar ilgilenirseniz çok sevinicem.arkadaşım zor durumda ve ne yapılabilir bilmiyorum bundan 5 ay önce eşini kalbinin yanından bıçakladı ama derin değil sadece bir dikişlik yara eşi şikayetçi olmadı kamu davası olarak mahkemeye çıktı eşi arkadaşım katılmadı evden uzaklaştırma yerine psikolojik tedavi vermiş hakim ama asıl rahatsız olan eşi oda doktora gitti ve ilaç vermiş iki tane kullanmıyo adam evde sürekli bir baskı arkadaşıma suçlamalar çete üyesisin uyuşturucu kullanıyosun mahalledeki insanlara bundan uzak durun falan ailesi olmadığından gidicek yeride yok üç çocuğu var arkadaşım dava açtı boşanma davası boşanırsan cinnet getiririm hepinizi öldürürüm tehditleri görüştüğü arkadaşlarınıda öldürürüm falan adamın dengesi yok boşanma davasını duyunca iyice kaybetti kendini şimdi arkadaşımı ve çocuklarını eve kilitleyip işe gidiyo aç bırakıyo bu gibi şu zamanda olmayacak işkenceler manevi olarak arkadaşım kendine zarar verme derecesine geldi buna yapılacak bişey varmıdır lütfen bu konuda yardım istiyorum herkesten..teşekkür ederim şimdiden
     
  2. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hxuxzxuxngxuxlxux
  3. KIRMIZIdonluKIZ

    KIRMIZIdonluKIZ Canis Majoris sönüyor : / Pro Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.916
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    :1shok::1shok: polisi arasin, sikayet etsin bu da ne bicim koca ya:sinifsinif:
     
  4. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hxuxzxuxngxuxlxux
  5. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    offf yaaa allah yardimcisi olsun keşke benimde bir yardımım olabilseydi mafoldumben
     
  6. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hxuxzxuxngxuxlxux
  7. Arora

    Arora Pretty woman :) Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Ay tam psikopat!
    Allah arkadaşınızın yardımcısı olsun.. Bence hemen polise şikayet etsin o iğrenç adamı..
     
  8. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hxuxzxuxngxuxlxux
  9. EU3

    EU3 Guest

    KH (kamu davası) haline dönüşen bir suçtan kurtulmak zordur.Arkadaşın şanslıymış..
    savcılığa suç duyurusunda bulunacak...eğer başına herhangi bir şey geldiğinde, yada ileriye dönük yıllar sonra herhangi bir şekilde mahkemelik olunduğunda ..
    yıllar önce verdiği suç duyurusu mahkemeye delili olarak sunulur..ve hakimin görüşüde şu olur..
    yıllardır bu savaşı veriyorki canına bir kasıt olmuş ki suç duyurusunda yıllar önce bulunmuş...
    polise de gidebilir..sonuç uzaklaştırmada olabilir fakat bu bu o kişiyi deli çevirir eve girdiğinde acısını beter çıkarır..korkmasın bir avukata da danışsın..en yakınındaki..
     
  10. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hxuxzxuxngxuxlxux
  11. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    bunun avukatlık halı yokkı..
    yapılabılcak sey bellı polıse sıkayette bulunun adamı alırlar daha oncede bu tarz seyler yasamıs bırıymıs zaten..arkadasınız ve cocuklarıda durumları ıyı degılse sıgınma evıne yerlesırler..
    şahsen arkadasım bu halde olsa esının ethdıtlerının yedırrıdım ben kendısıne..
     
  12. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : hxuxzxuxngxuxlxux
  13. ipekbocugu

    ipekbocugu Yarınlar güzel olacak..:) Pro Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    bence kadın ve aileden sorumlu bakan Selma A.KAVAF 'a mektup yazın aynı şekilde anlatın mutlaka ilgileniyorlar bir deneyin derim.