avukat arkadslar yardımcı olurmusunuz

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve XIXLVEM tarafından 14 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    14 Ocak 2008
    Konu Sahibi : XIXLVEM
  1. XIXLVEM

    XIXLVEM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benım bı tanıdıgımın dogum gunu var ama aılesıyle konuşmuyoruz:çok üzgünüm: ama arkadası cok sevvıyom dogum tarıhını bılıyom fakat dogdugu ayı bılmıyom acaba bunu nasıl orene bılırım aılesıylede ayrıca her turlu bılgıye sayıbım ad soyad olarak yanı ınternetten nasıl arastırabılırım yardımcı olursanız sevınırım:a015:a.s.
     
  2. 14 Ocak 2008
    Konu Sahibi : XIXLVEM
  3. esma benli

    esma benli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kimlik numarasını sorgula internetten madem bilgileri biliyorsun bulursun zannediyorum.
     
  4. 14 Ocak 2008
    Konu Sahibi : XIXLVEM
  5. XIXLVEM

    XIXLVEM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadasım tesekkurler fakat,ben ya yanlış bır anlatım yaptım zannedıyorum afedersınız .teskı kımlıknumarsını bılsem fakat malesef bılmıyom sadece anne bba ad soyad dogum yerlerını bılıyom ınternetten googleden bunu nasıl arstırabılırım bı yardımcı olursanız sevınırım ayrıca tesekkurler:eek:
     
  6. 14 Ocak 2008
    Konu Sahibi : XIXLVEM
  7. enessa

    enessa izmirimi özledim......... Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım tc kimlik numarasını bulabilirsin anne baba ve doğum yılını biliyorsan bulursun
     
  8. 14 Ocak 2008
    Konu Sahibi : XIXLVEM
  9. lovfun

    lovfun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    501
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
  10. 16 Ocak 2008
    Konu Sahibi : XIXLVEM
  11. XIXLVEM

    XIXLVEM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar cok yardımcı oldunuz cok tesekkurler