Axe etkisi :)))

Konusu 'İndirimler Kampanyalar' forumundadır ve MyWorLd tarafından 22 Mart 2009 başlatılmıştır.

    22 Mart 2009
    Konu Sahibi : MyWorLd
  1. MyWorLd

    MyWorLd İkincİ MELEGİM YoldA :) Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar selam

    axe erkek parfümü herkese bayan t-shirt ü yolluyor.

    www.axe.com.tr - AXE ETKİSİ ye tıklıyorsunuz

    reklam filmlerinden bir tanesini gönder e basıyorsunuz

    ve kendi bilgilerinizi girerek 5 arkadaşınıza yolluyorsunuz ve t-shirt ü adresinize yolluyorlar.

    ilgilenen arkadaşlarım için. bu arada ilgilenip katılan arkadaşlar t-shirt leri geldiğinde buraya yazarlarsa sevinirim:sm_cool:
     
  2. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : MyWorLd
  3. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    nasıl bir t-shirt acaba.önünde axe baskılımı acaba.
    amann ben çok tedirgin oluyorum yaa tel no,açık adres falan..
    yaa evime hırsız yollarlarsa...
     
  4. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : MyWorLd
  5. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ayy ben hemen gönderdım hehehe bedava sirke baldan tatlıdr dımı
     
  6. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : MyWorLd
  7. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    bakalım gelcekmiii
     
  8. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : MyWorLd
  9. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    bakalım gelcekmiii
     
  10. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : MyWorLd
  11. MyWorLd

    MyWorLd İkincİ MELEGİM YoldA :) Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    biliom ama muhakkak vardır die tahmin ediom axe yazısı. onlar yollamasa da hırsız zaten belli aralıklarla yoklamay düşünüodur sanırım.-tatlicadiarzu- valla ben garantinin kumbarası, fenerbahçenin forması, liptonun çay bağrdağına kadar hepsini aldım . hihoyyyt bence kaçırma
     
  12. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : MyWorLd
  13. MyWorLd

    MyWorLd İkincİ MELEGİM YoldA :) Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bence gelir de ne kadar sürede gelir bende onu merek ediom kaydirigubbakcemile3 şimdiden güle güle giy. matah bişey değilse de taş atıp kolumuz yorulmadı ya-tatlicadiarzu-
     
  14. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : MyWorLd
  15. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ay ewet sekerım bende cok sewıyom böle seylerı nedendırr bılmem bende temızlık yaparkene giyerım dımııııkaydirigubbakcemile5
     
  16. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : MyWorLd
  17. sm793

    sm793 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.700
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    bende gönderdim bakalım gelcekmii?
     
  18. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : MyWorLd
  19. *mavili*

    *mavili* ...:::Ruzişim:::... Pro Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.602
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende gönderdim bakalım gelecek mi banada?