Ay saçlarımla başım beladaa yardımmm (:

Konusu 'Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar' forumundadır ve purpie tarafından 3 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : purpie
  1. purpie

    purpie Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Selamlar Bayanlar!! zemuszemus
    Bu aralar kafayı saçıma taktım. Eskiden de sorunda şimdi de sorun yaratıyorlar.:eek:klava:
    Benim saçlarım hem gür, hem çok, hem de kalın telli.
    Hayatımda asla, banyodan çıkıp saçlarımı kurulayıp, açık bırakamadım.
    Annemgiler bir aralar gece tülbent bağladılar, külotlu çorap geçirdiler ama hiç bana mısınız demediler..
    Bende wash&go istiyorum.. Bir sürü insanın yaptığı gibi yıkanıp rahatça açık bırakmak istiyorum. Ama yapamıyorum. Sürekli at kuyruğu bıktım yani.

    Düşündüm ki usta bir saç kesene gitsem, biçtirsem saçlarımı istediğim gibi saç olur mu?CADIARZU
    Ne model önerirsiniz? Ne yapabiliriz bu saçlara?:gitme: Yardım edin vallaha bıktım her yere at kuyruğu ile gitmekten, her zaman fön çekilmiyor ki..

    Sağolun şimdiden..
     
  2. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : purpie
  3. twilight_ea

    twilight_ea başarıcam inş :)) Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    kalın telli saçlara kolay kolay söz geçmez canımm.
    ara kesimle incelttir saçlarını dicem ama oda uzamaya başladıkça iğrenç bi görüntü oluyor.

    şu kalıcı fönlerden denemeyi hiç düşünmedinmi tatlım_??
     
  4. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : purpie
  5. purpie

    purpie Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    teşekkürler
    evet ara kesim sonra berbat oluyor
    üf yawww bilmiyorumkismile
    hımm daha önce hiç düşünmedim kalıcı fönü, bayağa yıprandı zaten saçlarım
    o da yıpratır mı acaba?
     
  6. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : purpie
  7. nazanbaylan

    nazanbaylan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla bendede ayni sorun var ... yardim edecek biri varmi??? Napabilirim saclarimi bende aynen biktim hep at kuyrugu baydi... aslinda dümdüzde bana yakismiyo ... saclarimi sarip öyle deniyorum belki olur die ama uzun süre sonra elektriklenio kabariyo kötü bi görüntü oluyoo ...önerisi olan varmi ????
     
  8. 29 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : purpie
  9. decemBer

    decemBer Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.492
    Beğenildi:
    131
    Ödül Puanları:
    153
    kuaförler aradan tutam tutam kesiyor dışardan görünmeyecek şekilde. söylerseniz yapabilirler.
     
  10. 31 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : purpie
  11. wickergirl

    wickergirl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2010
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Ha ara makas ha aradan tutam tutam kesilmesi aynı şey, ikisi de mahveder, bu arada saç boyunuz nerede?
     
  12. 31 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : purpie
  13. psefit_adige

    psefit_adige Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    31
    Benim saçlarımda aynen bahsettiğiniz şekilde boya,yıkamak hepsi ölüm. saçınız kısaysa kullanımı daha zor olabiliyor benim belimin altında ve tek çare olarak banyodan çıkar çıkmaz örüyorum ancak o şekilde açık bırakabiliyorum yoksa kalın telli saç ne şekle giriyo ne bişey heleki benimki gibi dalgalıysa. eğer uzunsa bi müddet örüp açarak açık kullanmanızı tavsiye ederim.
     
    Son düzenleme: 31 Ağustos 2010