Ayak parmaklarım ve ayaklarım kısa ve etli

Konusu 'Güzel ve Bakımlı Ayaklar İçin Öneriler' forumundadır ve jasmine16 tarafından 4 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  1. jasmine16

    jasmine16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benm ayaklarım 37 numara boyunda :) ve geniş biraz yumuk yumukta etli böyle ayak parmaklarım kısa (engel türünde değil :-) ) spor ayakkabı alırken bile ilk ayamı soktumda acıtıo büyük alıorum arkadan çıkıo falan sğor ayakkabıyı bi şekilde hallediyorum yine ama geçenlerde babet denedim 37 sıktı 38 denedim büyük geldi canım sıkıldı :KK43: 17 yasındayım moralim bozuluyo topuklu ayakkabı nası giycem :KK43: rahat olmuyo ayam parmaklarım sıkışıyo :KK43: napıyıım ?
     
  2. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  3. alternatftp

    alternatftp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    .............
     
    Son düzenleme: 14 Ağustos 2010
  4. 9 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  5. pnrck

    pnrck Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    benim kardeşiminde öyle her kalıbı giyemiyo ama geniş kalıplı buluncada sorun yaşamıyo yani uç kısmına doğru daralan değilde geniş olanlardan..benimde ayakkabı artık kabus ya 39 40 giyiyorum ve her ayakkabı iğrenç duruyo yaz geldi şimdi sandalet istiorum ama hiç yakışmıyo off =((((
     
  6. 1 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  7. jasmine16

    jasmine16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yani doğuştan hiç büyümeyen gelişmeyen parmklar olur ya öyle değil demek istedim cnm
     
  8. 1 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  9. jasmine16

    jasmine16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aynı bnmde kardeşiniz gibi :KK43:
     
  10. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  11. xalas

    xalas Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Benim ayaklarım 36 numara ve aynen senin gibi parmaklarım kısa ve etli. Ayakkabı alırken sadece 'geniş kalıplı' olmasına dikkat ediyorum. Tüm ayakkabıları alamıyorsun tabi ama emin ol ince uzun parmakları olanlara da bol geliyordur bizim giyebildiklerimiz ve onlar da şikayetçidir. Parmaklarımın kısa olmasından hiç şikayetçi değilim, eğer senin de ÇOK AŞIRI bir kısalıkta değilse bence sen de şikayetçi olma. Ayak boyun kadar ve parmakların olsa daha mı iyi :) Aldığın ayakkabıları sirke ile ıslatılmış bir bezi içine sokarak 2 gün beklet, zaten genişler.
     
  12. 9 Mart 2011
    Konu Sahibi : jasmine16
  13. jasmine16

    jasmine16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    haklısın tabi ama insan evladı çiğ süt emmiş:) hımm sirkeli bez deniyebilirim :KK66: sağol...
     
    Son düzenleme: 9 Mart 2011