Ayak parmaklarımın üstünde nasır var :(

Konusu 'Tırnak, El ve Ayakta Medikal Sorunlar' forumundadır ve esraa86 tarafından 10 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : esraa86
  1. esraa86

    esraa86 benim aşk dolu yuvam... Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.598
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    KIZLAR İKİ AYAĞIMDA DA İŞARET VE ORTA PARMAKLARIMDA TAM KIVRILAN YERLERDE ACAYİP ŞEKİLDE DERİ KALINLAŞMASI VAR.10 YAŞLARINDAYKEN OLDU VE ÇOK RAHATSIZ OLUYORUM.HİÇ DOKTORA GÖSTERMEDİM.NASIR BANDI, YAKISI FALAN KULLANDIM AMA BİR SÜRE SONRA TEKRAR OLUŞTU.NAPICAM BİLMİYORUM.AÇIK AYAKKABI GİYMEK İSTİYORUM ARTIKK :KK43::eek:klava::eek:klava:
     
  2. 28 Aralık 2009
    Konu Sahibi : esraa86
  3. esraa86

    esraa86 benim aşk dolu yuvam... Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.598
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    evet kimse yazmadan hallediyorum inşalah bu sorunumu :)
    doktorla görüştüm ve bi makine ile basınç uygulayarak nsırımı temizleyeceler :KK70::KK70:
     
  4. 27 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : esraa86
  5. karabiber86

    karabiber86 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba konuyu açalı bayağı bir olmuş ama uamrım cvp alabilirm aynı dertten bende muzdaribim acaba doktor tamamen halledebildimi ayak paramaklarındaki nasırı...benimde var ama kalın deil ama yuvarlak oluştu acıda yok...mzel mesaj atamadım buraya yazdım bi çare umarım cvbımı alırım eyvahedigeldismile
     
  6. 26 Haziran 2010
    Konu Sahibi : esraa86
  7. ikizzler

    ikizzler Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    bende de aynı dert off.en son gittiğim dr ayak tabanlığı al eczaneden onu kullan dedi nasırların yavaş yavaş kaybolur dedi.daha almadım ama.ben bi güzellik merkeszinde prafinli el ayak bakımı yaptırmak istiyorum nası olo bu bakım napıyolar kızlarsempatiksalakcinni.ayaklarda ki nasırlara iyi gelio mu.bi de fiyatlar nasıl ortalama olarak.bilmiyorumkismile
     
  8. 30 Haziran 2010
    Konu Sahibi : esraa86
  9. Doro

    Doro Tantrumm! Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.936
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    verrutol ve duoderm isimli ilaçlar çok iyi geliyor. oje gibi sürülüyor nasırın üstüne günde 2 defa. ve soya soya kurtuluyorsunuz nasırdan. en sonra ortadaki sert yerine ulaşıp onu çıkarıyorsunuz ve kurtuluyorsunuz. ben 1-1.5 haftada 3 nasırımdan kurtuldum düzenli kullanarak
     
  10. 1 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : esraa86
  11. ikizzler

    ikizzler Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    cnm ikisini de mi kullanıyorsun hangi sıklıkla ve nasıl.hihoyyyt
     
  12. 1 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : esraa86
  13. ikizzler

    ikizzler Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    sıklıkla demişim hangi sırayla olacaktıkaydirigubbakcemile2
     
  14. 1 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : esraa86
  15. Doro

    Doro Tantrumm! Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.936
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    hayır canım
    ikisi de aynı solüsyon
    sadece isimleri farklı
    içinde yazıyor zaten. solüsyonu sürmeden önce nasırlı ayağı 5 dk sıcak suda bekletiyoruz
    nasırın üstüne ince bi tabaka halinde solüsyonu sürüyoruz
    günde 2 kere sürüyoruz
    oje gibi bi şey zaten
    kabuk şeklinde kalktıkça soyuyoruz
    her gün 2 kere sürüyoruz
    sürekli soyuyuoruz
    en sonunda da ortadaki nasıra ulaşıp çıkarıyoruz onu
    tamamdır
     
  16. 3 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : esraa86
  17. ikizzler

    ikizzler Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    çok teşekkürlerr:KK3:
     
  18. 3 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : esraa86
  19. Doro

    Doro Tantrumm! Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.936
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    önemli değil :)