Ayda 3 kere adet olmaya başladım

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve hayalimsinnnn tarafından 27 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    27 Haziran 2010
    Konu Sahibi : hayalimsinnnn
  1. hayalimsinnnn

    hayalimsinnnn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    157
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hocam selamlar...Benım prblemım yogun adet sancısı şikayetiyle doktra gittim doktr kist var dedı dogum kontrl hapı verdı 2 ay kadar kullandım sonra bır amelıyt evresı gecrgm ıcn suan kullanmıyrm bu hapı kullanmayı bıraktıktan sonra ayda 3 kere adet olmaya başladım nedeni nedir tam anlamadım bu hapları kullanınca kendımı kadın olarak hissetmıyrm duygusuz bır nesne gıbı hıssedıyrm,simdiden tesk ederım
     
  2. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : hayalimsinnnn
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam geçmiş olsun adet düzeniniz geçirmiş olduğunuz ameliyattan kaynaklanabilir pek tabii ama kist için verilmiş ve sonrasında ameliyat olmuşsunuz, kist nedeniyle mi onu anlamadım. doğum kontrol hapları bazı kadınlarda cinsel isteği azaltabilir maalesef ahklısınız.
     
  4. 30 Haziran 2010
    Konu Sahibi : hayalimsinnnn
  5. hayalimsinnnn

    hayalimsinnnn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    157
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    tsk ederım cevabınız ıcn amelıytı burunda oldum sadece adet düzenım bayagı dagıldı ama hapları bıraktm :S:S:S
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.