aynı takıntım

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve pipirik tarafından 7 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pipirik
  1. pipirik

    pipirik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    93
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    yaklasık 4 ay öncede aynı konuda soru sormustum ve yardımcı olmustunuz kızlık zarı bnde takıntı oldu gercekten bi anımı bunu düşünmeden geçiremiyorum artk nolur yine yardımcı olun ablalar daha öncede demstm hçbi ilişkim olmadı bnde tskıntı oldu bu durup dururken bakmamla basladı hersey anlayamasamda durup dururken bakıyor yorumlar yapıyordum kendi kafama göre inanın artık sabrım kalmadı bilen sölesin 1 gün önce adetliydim duşa giricektim 1 gün gecmedi bile adetimin bittiği yine bakayım dedim günde kac kere bakıyorum kızlık zarım yırtıkmı die bilemezsiniz heran aklımdan cıkmıyor bakııyordum tabi biraz cektirerek ama fazla diil ztn korkyom bsy oldumu die cekemiyom fazla büyük dudaklardan cekiyordum (irençleştim sanırım ama tam anlatmak için) neyse kendi kafama göre baktım yine içtemi zar idrar çıkışının altımı orasıda ortaı acık kenarları birleşik içtede duvar gibi bşy var ıkındım daha iyi görmek için sora duşta yaklasık 10-15 dk sora genital temizliğimi yaparken (agda falan diil)normal temizlik kan geldi daha sonra kan pıhtısı ki adetliyken cok olur büyük büyük ve hissederim böyle işte ablalarım bn yaklasık bi senedir bu konuyu heran düşünüyorum bşyde yapmadım bakarken ıkınınca büyük dudakları çekince yırtılırmı korkuyorum gercekten adetliydim 1 gün önce ve pıhtı geldi ama bn kendimi cok suclu hissediyorum doktora gideyim diyorum cesaret edemiyorum düşünürken bile ağlıyorum kolay yırtılırmı sizce birsey olmusmudur gercekten bnm için cok önemli nolur yardımcı olun cok korkuyorum eyvahedigeldismileeyvahedigeldismile
     
  2. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pipirik
  3. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    arkadasım bence sen psikologa git
     
  4. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pipirik
  5. parlayanyildizim

    parlayanyildizim kalbisinin Not defteriyim Pro Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.155
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    .

    bir kadin dogum uzmanina gidin
     
  6. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pipirik
  7. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    senin artık ciddi boyuta ulaştı bu takıntın
    kendini bi rahat bırak başka derdin mi yok senin
    sen en iyisi bi psikiyatriye görün ruh ve beden sağlığın için.
     
  8. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pipirik
  9. pipirik

    pipirik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    93
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    cvp için tskkrlr
     
  10. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pipirik
  11. pipirik

    pipirik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    93
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    tşkkrlr
     
  12. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pipirik
  13. pipirik

    pipirik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    93
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bşy olmamısmıdır yani
     
  14. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pipirik
  15. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    bence olmamıştır ama en sonunda bu merakından elinden bi kaza çıkacak
     
  16. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pipirik
  17. pipirik

    pipirik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    93
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bnde ondan korkyorum smdi
     
  18. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pipirik
  19. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    kuzucum korkuyosan niye elleşip duruyosun kendine
    durduğu yerde bişey olmaz diye anlattık kaç tane insan sana burda
    yalandan mı yapıyosun bilmiyorum ki
    durup durup orana takıyosun kafayı
    senin bu yaptığın sana normal geliyosa sana
    diyecek tek kelimem yok artık