Ayrılık

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve UMRUMDISI tarafından 2 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : UMRUMDISI
  1. UMRUMDISI

    UMRUMDISI suskunluğm asaletmdendir! Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar sizce ayrılıktan sonra ortak arkadaşlarınızla görüşmeli misiniz??
    Ortak arkiler genelde herşeyi anlatırlar,haber verirler ya, sizce haber alamaması mı haber alması mı daha iyi olur??
     
  2. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : UMRUMDISI
  3. leloss

    leloss Nolur Allahımmm :( Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sanki görüşme desek bizi dinlicen bee güzelim insanın içi cıllıklar böyle durumlarda acaba napıyo ne ediyo aman birini görsemde iki havadis alsam diye tabi ufak yollu göndermelerde yapılır . Tamamen bittiyse ark. görüşsek bile konusunu bile açmayın deriz ama bi şeyler bitmediyse didikleriz olay budur :lepi:
     
  4. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : UMRUMDISI
  5. Arora

    Arora Pretty woman :) Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Ben eski erkek arkadaşımdan ayrıldıktan sonra ortak arkadaşlarımızla gçrüşmeye devam etmiştim.. Daha doğrusu şöyle söyleyeyim, onun bizi tanıştırdığı arkadaşlarıyla görüşmüştüm.. Ama pek hayırlı olmuyor.. Ondan sana laf geliyor, istemesen de senden ona gidiyor.. Hoş bir durum değil bence.. Kısa bir süre sonra da biri hariç diğerleriyle görüşmeyi kestim.. Kafam rahatladı en azından..
     
  6. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : UMRUMDISI
  7. UMRUMDISI

    UMRUMDISI suskunluğm asaletmdendir! Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    anlaşıldı durum kızlar, yok yawrum benim merak etmiyorum, konusunu bile açmıyorum ama kız bana çok soru soruyor, napıosun, hayatın nasıl geçiyor, neler yapıosun, günlerin nasıl geçiyor diye, eskiden sormazdı, şimdi aynı soruyu değişik versiyonlarda soruyor, ben haber almıyorum zaten kızlar, kalbimde de kafamda da bitti...
     
  8. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : UMRUMDISI
  9. Princess

    Princess Guest

    canım gerekli insanlar değilse bi süreliğine de olsa çıkar hayatından

    ben erkek arkadaşımdan ayrıldıktan sonra baya süre konuştum insanlarla.
    haber almak için..
    nitekim ona da haberler gitti benden.
    sonra pes ettim

    bütün ortak arkadaşlarımıza aynı şeyi söyledim(ki çok samimi değildim eski sevgilimden dolayı samimiydim) bundan sonra onunla ilgili bişi duymak istemiyorum kusura bakma ama sende bana onu hatırlatan davranışlarda bulunuyorsun görüşmesek daha iyi olur kendine iyi bak dedim.

    en az beş kişiyi bu şekilde sildim hayatımdan.

    sadece bi kişi var eskiyle aramda kalan.

    oda cok samimi arkadaşımdı.
    şuan ona sorsam x yaşıyor mu öldü mü desem bilmez.
    oda onunla bağlantısını kesti.
    bitince bitirmek gerekiyor aslında, uzattıkca canımız yanıyor cünkü..
     
  10. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : UMRUMDISI
  11. Sarissa

    Sarissa uyudun uyanmadın olacak.. Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    9.786
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    eskiden beri samimi olduğun, sana değer veren biriyse görüşmenin sakıncası yok bence.
    seni önemseyen biri sana zarar verecek bir şey yapmayacaktır.
    tabii bazen iyilikten maraz doğar, ayrı mesele.
     
  12. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : UMRUMDISI
  13. UMRUMDISI

    UMRUMDISI suskunluğm asaletmdendir! Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tmm arkadaşlar,görüşmesem daha iyi olacak, zaten eski erkek arkadaşım vasıtasıyla tanıştık, gerek yok, boştan yere uğraşmayayım.. saolun...
     
  14. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : UMRUMDISI
  15. kk_bayansu

    kk_bayansu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.488
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlarımla görüşürüm :1closedeyes:
    gerisi beni ırgalamaz:umursamaz:
     
  16. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : UMRUMDISI
  17. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    neden görüşülmesin ki?
    sonuçta ortak arkadaş adı üstünde.
    ayrılırken mal paylaşımı gibi arkadaşlık paylaşımı yapılmaz ki.
    ayşeyle mustafa senin arkadaşın olsun, erkanla hülya da benim..

    ama erkek arkadaşınız arkadaşlarıysa ve siz birlikteyken tanıştıysanız görüşmeyebilirsiniz tabii.
     
  18. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : UMRUMDISI
  19. gumushayat

    gumushayat Guest

    eğer yakın arkadaşınsa dostunsa gerçekten görüşmende bi sakınca olucanı sanmıyorum ben çünki dostun senin kötü olmanı istemez onada prim vermez sadece sen hbr alırsın senden ona laf gitmez.ama eğer hbrlerini alırsam daha çok üzülürüm dersen de rica edersin arkadaşından onun adını anma yanımda dolasıyla onla ilgilide bişy söleme bana dersen bi sorun çıkmaz.o yok diye kendini yalnız bırakma.aynı şekil devam et bnce canikomm