ayrılırsak intihar ederim dedi

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve dertlikxixz tarafından 16 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : dertlikxixz
  1. dertlikxixz

    dertlikxixz hoşgeldin :) Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    748
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar aslında bi sürü sorunum var anlatıcak ama bu daha ağır basıo:1no2: hoşlandığım bi çocuk vardı teklif etti kabul ettim başlarda çok iyiydi ama sonradan çok kıskançlık yapmaya başladı ne zaman kavga etsek ayrılık lafı edilse intihar etcem diodu 2-3 kez denedi zor ikna ettim de babası hastaneye götürdü babasına ağrım çok vardı üst üste hap içtim diomuş ailesi bunalrdan haberdar değil sen olmazsan ölürüm dio Bana erkeklerle görüşmüceksin kız arkadaşlarını benden çok sevmiceksin dio ben ondan soğudum artık ne zamandır ayrılmak istiorm sölüorm ama hep intihar dio ben de seviorm demek zorunda kalıorm psikolog gibi dil döküorm intihar şöle falan die vazgeçirmek için Diyorum ki kıskançlık bi hastalıktır seni kliniğe yatırmak lazım psikopatlaşıosun seni psikoloğa götürcem diorm istemio ben seni ne zaman görmek istersem o zaman görebilmeliyim ve erkeklerle görüşmüceksin onları mahvederim dio sen kimsin elalemin ailesi var diorm bana ne dio çıldırcam hayatım zindan oldu nerden çıktım bununla her gün ağlıorm çok mutsuzum daha fazla dayanamadım buraya yazmaya karar verdim bi akıl verin canlarım nooolur!!! boşuna dertlikız değil nickimsenağlama Ya bi de lütfen ayrılma yolları yazın bana onu ölümden vazgeçirecek bişiler ne yapsam olmuo o ölmeden ayrılmam lazım deli olcam Hani napsam da beni bıraksa ya aslında bırakıo bırakmasına da hep ölcem dio dayanamıorm artık not:KK43:imla için kusura bakmayın msn gençliğine kızardım saolsunlar beni de alıştırdılar artık iyi değil ii diyor değil dio yazıorm alışkanlık sadece mesajda ve bilgisayarda böyle affedin yoksa türkçemizi çok severim ve össden beri anlatım bozukluğu yapıldı mı hemen atlarım)
     
    Son düzenleme: 16 Eylül 2008
  2. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : dertlikxixz
  3. azucena

    azucena Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    257
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Kıskanclık cekilir dert degil biliyorum.Ailesine anlat durumu.Babasıyla konus.durumu anlat.Allah yardımcın olsun.
     
  4. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : dertlikxixz
  5. desertdaisy

    desertdaisy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    61
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    konu intihar girişimi olunca insan söyleyecek söz bulamıyor.bunu en iyi bir psikolog çözer tabiki..sonuçta ilgiyi üzerine çekmeyi başarmış.şimdi ailesi daha çok ilgiliniyordur.seninde aynı şekilde davranmanı bekliyordur.bir psikologtan dinlemiştim.İki tür intihar girişimi oluyormuş.biri sonu gerçekten ölümle sonuçlanan diğeride ilgi çekmek için yapılan.ilaç içmekte bunlardan biri çünkü hastaneye yetiştirileceğini biliyorlar.
    Ne yapman gerektiğini ben söyleyemem tabiki fakat fikrimi söylemem gerekirse amacın onu bu durumdan kurtarmaksa bir doktordan yardım al derim yok amacın ondan kurtulmaksa hiçbir şekilde onunla görüşme intihar girişiminin kendi vereceği karar olduğunu söyle senin bişey yapamayacağı neticede bu senin suçun değil..vicdan azabı kötü bişey ama yapılacak bişey yok gibi görünüyor..
     
  6. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : dertlikxixz
  7. dertlikxixz

    dertlikxixz hoşgeldin :) Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    748
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ya babasıyla daha tanışmadım bile ama bu annesine gitmiş ben bu kızı alcam demiş Öle evlilik hayalleri kuruoduk ama adı üstünde hayal bu çok ciddiye aldı çıkmazdayım ofbenneyaptımki
     
  8. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : dertlikxixz
  9. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    yani seni intihar etmeklemi tehdit ediyo?
    arkadaşın cidden hasta..
    hayat sadece bi insanın etrafında dönmüyo canım...
    anne ve babasına olanları anlat...
    ve ondan biran öncede ayrıl...
    ne demek benden ayrılırsan intihar ederim....
    böyle bi saçmalık olabilirmi...
    ondan yakanı kurtarmaya bak....:teselli:
     
  10. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : dertlikxixz
  11. dertlikxixz

    dertlikxixz hoşgeldin :) Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    748
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bi erkek arkadaşım var o da aynı senin söylediklerini söyledi ama çok korkuorm ölürse die çünkü onun bi kuzeni varmış hap içiim ailem boşanmasın demiş ama kurtulamamış ölmüş o da bunu bilio ondan hep intihar edicem kurtulcaksın benden başkasıyla mutlu ol beni yalnız bırak dio Ailesi evde olmuo hep ne zaman ayrılsak Bi kere kustu öle kurtuldu yalvar yakar Bi kere de babasına öle yalan sölemiş hastaneye git die die gitti Evde kimse yok dio hep Erkek arkadaşım bence yalan sölüodur dedi Bilemiorm kankası da benim sınıfımda O ölürse ben nası bakarım milletin yüzüne vicdan azabından ölürümsenağlama
     
  12. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : dertlikxixz
  13. XOXzgxuxrCe

    XOXzgxuxrCe Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.875
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    Hiç sevmem böyle tipleri. Bırak ne yapıyorsa yapsın, ayrılmayı istemiyorsa tedavi olsun. O mutlu olacak diye sen dert mi çekeceksin. :kızgın:
    Kesin konuş böyle gitmez de eğer seni seviyorsa tedavi olsun o zaman . Tedavi olmuyorsa "sevmiyorsun beni" de. İspatlasın. Belki tedavi olursa intihar düşüncesinden de kurtulur. Tabi bunu ona söyleme :jeyyar:
     
  14. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : dertlikxixz
  15. dertlikxixz

    dertlikxixz hoşgeldin :) Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    748
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    çok tatlısın yaaaakaydirigubbakcemile3 saol canım ama yanaşmıo tedaviye annenle tanıştır diyim ve annesine böle böle diyim ama yalnız olmamız lazım bu bizi yalnız bırakır mı ki:1no2:
     
  16. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : dertlikxixz
  17. desertdaisy

    desertdaisy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    61
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    gönülyarası na katılıyorum.O zaman tüm sevenler sevdiğine kavuşamayıp intihar etseydi dünyada çok az insan kalırdı öyle değil mi? zaten aklı başında biri sevdiği onu istemediğinde bu düşüncesine saygı gösterir ve hayatından çıkar..
     
  18. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : dertlikxixz
  19. DerinSu

    DerinSu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20.893
    Beğenildi:
    34
    Ödül Puanları:
    198
    canım istemedigin biriyle ömrünü geçiremezsin..onun akıl saglıgının da yerinde olmadıgını düşünüyorum.eger intahar ederse de sorumlusunun kendin oldugunu düşünme onun kendi günahı.anlamsız bişy yapmış olur.korktugunu belli edersen seni daha çok korkutacaktır.bırak ne hali varsa görsün.sen bunu kabul edip evlensen bile hayatın zindan olur güzelim..iyi degil bu insan çünkü.bir insan için inthar etmeye kalkıyosa daha diyecek bi söz bulamıyorum..ileride de herşeyini sana tehditle yaptırır bu.iyi düşün sırf acıdıgın için ayrılmazsan ileride daha kötü olur.bu sefer kendin hayattan sogursun ve psikolojin bozulur.bence sen hiç oralı olma bişy yapacagını düşünmüyorum üstüne düşme düştükçe dedigim gibi daha çok korkutur tehdit eder intahar edicem diye...hayırlısıyla bu olayı atlatmanı canı gönülden dilerim:Saruboceq:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.