ayrıntılı ultrosonda kalp ritim bozukluğu ve fetal eko...

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve BenLiLa tarafından 30 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenLiLa
  1. BenLiLa

    BenLiLa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar 21 haftalık hamileyim.
    bu gün ayrıntılı ultrasona girdim.
    eskişehir tıp fakültesinde.
    herşey normalken bebeğin kalp atışlarında bir yavaşlama bir normale dönme tespit etti prof dr..
    ve fetal eko çektirmemi istedi.
    sabahtan beri mahvoldum işin kötüsü eskişehirde fetal eko çeken tek doktor var ve o da ayın 10 una kadar yok :KK43:
    içim içimi yiyiyor ağlamaktan bitap oldum sabah beri.
    böyle bir durum yaşayan fetal eko çektiren varmı arkadaşlar...
    nolur cevap verin ne demek oluyor bu şimdi bebeğimin kalbi mi hasta yani
    :KK43:(((((((((
     
  2. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenLiLa
  3. MeleGim

    MeleGim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.490
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    CANIM İNŞALLAH BİR SORUN YOKTUR ALLAH BÜYÜK BİTANEM ALLAH YARDIMCIN OLSUN....:Saruboceq:
     
  4. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenLiLa
  5. BenLiLa

    BenLiLa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    Allah razı olsun canım.
    yarın başka özel bir hastanede tekrar ayrıntılıya giricem bakalım.
    ayın 10undada doktor geldiğinde fetal eko çektiricez.
    Rabbim hepimizin evlatlarını bağışlasın...
     
  6. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenLiLa
  7. NohutluPilav

    NohutluPilav :)))))))))))))))))))))))) Pro Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.279
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    cnm ben henüz 16 haftalık hamileyim ve bugun gırdım(erken oldu bizimkisi biraz)....böyle birşeyden bahsetmedi doktor....bence bı doktora daha görün derim için rahat eder en azından...sakın kendını üzme bılıyosun bizim en büyük ilacımız hamılelık döneminde moral...moralını yuksek tut cnm tam bi kanıya arılıp açıklama yapılmadan bırakma kendını:1hug:
     
  8. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenLiLa
  9. BenLiLa

    BenLiLa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    nohutlu pilavcım teşekkür ederim.
    evet bende yarın başka bir doktora gideceğim.
    inşallah anlık bişeydir ve geçecektir...
    inşallah vardır bir yanılgı canım...
    Allah bebeklerimizi bize bağışlasın inşallah...
     
  10. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : BenLiLa
  11. nihalcan

    nihalcan kr@liçe75 Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    330
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Caneım geçmiş olsun.
    Benim gecen hafta kalp çarpıntısı ve buna baglı olarakda nabız yüksekliği ile hastanelik oldum. nabız 230 ile 100 arasında gidip geldi .bende çok korktum bebege bişey olurmu etkilermi diye.
    doktorum bebekler sizden daha kuvvetli bişey olmaz dedi.
    senin dediğin gibi bir filf cekmedi ama .inşallah allah korur bebeklerimizi.
    Bu arada benim nabız ve ritm bozuklugum doguştan gelen bişey.bende çocuktada olursa diye endişe ediyom.Ama veren allah artık dua edelim bol bol :Saruboceq:
     
  12. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : BenLiLa
  13. sofika

    sofika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.404
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    108
    canim Allah yardimcin olsun,telasini anliyorum.Bana da doktorum ayrintili ultrason sonucu fetal ekokardiyogram onermisti,sebebini sordugumda da sorun gozukmuyor ama sen yine de yaptir demisti.Yaptirdim ve bir sorun cikmadi cok sukur,doktor bebegin kalbinde hic bir sorun goremiyorum ama kucuk delikler olsa bile bunlar son aylarda kapanir dedi.Bende 22-23 haftalikken yaptirmistim.Seninki o anlik bir duzensizlik olabilir ve ayrintili olarak kalbini incelediklerinde de hic bir sey cikmayacaktir insallah.
     
  14. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : BenLiLa
  15. BenLiLa

    BenLiLa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    geldim Arkadaşlar geldim...
    Allaha şükür bu gün bitti.
    ama dünden beri neler çektim...
    bu sabah hazırlandık gözlerim ağlamaktan şişmiş.
    özel bir hastanede uzman bir radyoloğa gittik ve tekrar detaylı bir ultrasona girdik.
    tam 35 dk boyunca herşeyi inceledi hemde nasıl inceleme herşeyine bakti burun deliklerine kadar ölçtü,ense kalınlığına parmaklarına boyuna kilosuna... bir sırt üstü yatırdı bir yan yatırdı öyle baktı.
    kalbini özellikle inceledi.
    ve dediki herhangi bir kalp ritim bozukluğu yok bebekte ....
    Allahım eşimle ben nasıl dinliyoruz ama....ne zor bir andı.
    aklınızda hiç bir soru işareti kalmaması için yinede isteğinize kalmış fetal eko çektirin ben bişiy çıkacağını sanmıyorum dedi.
    detaylı usg öyle 5 dk bakmayla anlaşılmaz neden bu kadar üzdün kendini dedi.
    hatta farkında değilim nefes almıyormuşum stresten.
    kardeşim dedi karın kaslarını bile sıkıyosun rahat ol lütfen bebek etkileniyor dedi.
    kalbinin odacıklarına baktı duvarlarına damarlarına herşeyine.
    tevekkül edin bu kadar evham iyi değil dedi.
    beni öyle rahatlattı ki sağolsun.
    ama biz genede hiç bir soru işareti kalmaması için fetal eko çektireceğiz.
    inanıyorum bişiy çıkmayacak...
    Allahım bize bağışlayacak oğlumuzu...
    çok teşekkür ederim...
    iyiki varsınız kızlar...
     
  16. 2 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : BenLiLa
  17. sofika

    sofika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.404
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    108
    cok sevindim herseyin yolunda olmasina,bundan sonra da sorunsuz devam eder insallah
     
  18. 3 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : BenLiLa
  19. BenLiLa

    BenLiLa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    sofika sağolasın canım inan şimdi daha rahatım.
    ama dediğim gibi içimizin rahat etmesi için yinede çektiricez fetal ekomuzu...
    Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin...
    meğer ne stresli bi yolculukmuş hamilelik...