Ayrldk diye hep ac ek!!!

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve yalnizasli tarafından 6 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yalnizasli
  1. yalnizasli

    yalnizasli Guest

    Kızlar slm. Sevgilimle ayrılalı bugün tam 2 hafta oldu ama bu 2 hafta boyunca çok şey yaşadık. 5 gün önce beni aramaya başladı ogün çok ilgiliydi ve açıkca barışmak istedi. Ben de niyetinin o olduğunu anlayınca barışmaktan korktuğumu ve bir daha barışmıcamızı söledim. Ertesi gün annesini aradım. İlişkimiz boyunca bana çok iyi davrandı. Ona anne dediğim zaman çok mutlu olmuştu ve ertesi gün aradığımda yine anne diye konuştum kadın çok sevindi. O akşam Annem ( eski sevgilimin annesi) benimkine sölemiş seninki aradı die. Ertesi gün benimki aradı ama sesi öle kötüydü ki sanki yalvarır gibiydi. Ben de ona anne demem için arada illaki onun olması gerekmediğini söyledim onu kırmadan. O akşam benim annemde eski sevgilime çağrı attı çünkü annemde onu çok severdi ve ne olursa olsun arkasında olduğunu söylemek istedi ama bizimki dalga geçtiğimizi zannetti. Ben de mail attım yok öle bişey bizi yanlış anlama die. O da akşam bana mail atmış sıkıntıdan artık burnum kanadı felan die. Neyse aradan 2 gün geçti. Geçtiğimiz cumartesi msn açtı beyfendi. Beni engellemediği msnsini. Ben de o sırada msn de neşeli duruyodum e haliyle neşeli olucam o yok die arkadaşlarıma karşı karalar bağlayıp oturucak mıyım kızlar? Bizimki kendi kendine trip atmaya başladı msn iletisinde. Benimle gerçekten dalga geçilmiş hayat bitti kardeş bilmem ne die ben hiç cvp vermedim. Bana attığı son mailide cevap vermemiştim. O msnden gidince mail attım ve cevap verdi bana öle öle konuşmaya başladık ve ben o gece duygularıma yenil düşüp ona karşı yanaştım ama ne olsa beğenirseniz? Yine dalga geçtiğimi düşündü bugüne kadar onunla hiç dalga geçmediğim halde. Pazar günü yani dün yine konuşmamızoldu sürtüşmelerimiz. Mns açtı konuşuyoduk ara ara. İşim çıktı ve netten çıktım bende. Ama o öle anlamamış. Çevrim dışı yaptı zannedip bana bi güzel trip attı :S Onus abaha dek beklemek zorunda mıyım kızlar? Kendisi sağda solda gününü gün edeip arkadaşlarıyla gülüp eğlenirken benim neler çektiğimi hiç düşünmüyo ama benden hep yas tutmamı bekliyo çok afedersiniz uzun oldu kızlar ama.. Bende ona dün çok açılayacı bi mail attım. Onu çok sevdiğimi arkadan arkadaya hep takip ettiğimi bundan sonra hayatından çıktığımı ve ona olan sevgimi hiç anlamadığı gibi.. Cevap gelmedi. Sizce beni tamamıyla unutmuşmudur kızlar? Bitmiş midir sevgisi
     
  2. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yalnizasli
  3. ayers

    ayers Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.611
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şimdi canım öncelikle sevgiline azda olsa hak veriyorum...Neden diye düşünebilirsin...Öncelikli bitti denilen bir ilişki var ortada.Ama buna rağmen sen annesini arıyıp anne diye hitap ediyorsun.(Yadırgadığım annesiyle aranın iyi olması değil kesinlikle yanlış anlaşılmasın)Bu durumda sevgilinde ümitlenmiş olmalı ki seni aramış ve sen yine olumsuz karşılık vermişsin.Daha sonra belkide yeniden bitti diye düşünürken bu sefer annen çağrı atmış.Sevgiline yine bir ümit kapısı açılmış tabi.Sen yine olumsuz karşılık vermişsin.En sonunda aranızda tam olarak nasıl muhabbet geçti bilemem ama duygularıma yenik düştüm demişsin.Bence sevgilin buna inanamadı ve dalga geçtiğini düşündü.Hani tam olarak böyle nitelendirmesi doğru değil tabi ama verdiğiniz karar ikinizide mutlu etmemiş ki iletişiminiz kopmamış.Tabi kendi kararın ama bence böyle çocukça atışmaları bir kenera bırakıp sevginizin tadını çıkarmalısınız.(Yanlız birde kendimde uygulasam bu düşüncelerimi:) Ama sen yinede kalbinin sesisi dinle...
     
  4. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yalnizasli
  5. yalnizasli

    yalnizasli Guest

    tam yanaşıyorum bu sefer o yanaşmıyorum ayrıl barış yapmak istedi hep benle. Bu seferde ben ciddi görünmüüştüm ama böle oldu cnm ya
     
  6. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yalnizasli
  7. dokuzuc

    dokuzuc Guest

    ayrı yerlerde mi yaşıyorsunuz?
     
  8. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yalnizasli
  9. yalnizasli

    yalnizasli Guest

    hayır cnm ayrı şehirlerdeyiz ve az önce yine annemi yani annesini aradım
     
  10. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yalnizasli
  11. dokuzuc

    dokuzuc Guest

    size tavsiyem:
    önce siz şu "anne" meselesini kapatın

    sonra da o kişi ile karşılıklı konuşun

    bu iş çözülmez başka türlü.. onunla oynuyormusunuz bi hava var evet, karşı taraf haklı
     
  12. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yalnizasli
  13. yalnizasli

    yalnizasli Guest

    hadi yaa ben hiç böle görmemiştim :KK43: bir daha aramıcam o zaman
     
  14. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yalnizasli
  15. beliss

    beliss Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bencde arama artık annesini ne konuşuyosun ki hem???

    ama şu an sana bişey dememesi trip yüzünden.gene bırak bak aramayı yazmayı gene 2 gün sonra gelecek...
     
  16. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yalnizasli
  17. yalnizasli

    yalnizasli Guest

    kim gelicek nereye cnm
     
  18. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yalnizasli
  19. ayers

    ayers Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.611
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Canım arkadaşımız demek istiyorki şuan sana tirip yapıyor eğer sen arayıp sormassan 2 gün sonra tekrar seni aramaya başlıcak.