Aysonu Kizlari 2008

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve WomenLove tarafından 11 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : WomenLove
  1. WomenLove

    WomenLove bir Aşk Krallığı Pro Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    23.964
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    kızlar birdaha açtım eski arkadaşalrımız bu başlığı zor bulabilirler...

    sevgili KAZEN neden sayfamıza giremiyoruz dilerim sen okursun buradan bu yazıyı yada konu sorumlusu arkadaşalrımız...bize bilgi verin ona göre yazalım
    neyse sorun çözelimmmmm
     
  2. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : WomenLove
  3. dashuribeba

    dashuribeba Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    mira kız ben de nevresimlerin kumaşlarının fotolarını çektim hep gönderiyorum tanıdıklara artık dükkan yetmiyor sen de birşeyler yap olmuyor piyasa berbat yaaa
     
  4. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : WomenLove
  5. PAPATYAM

    PAPATYAM 15 MAYIS kilolara savaş Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    14.148
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    198
    slm kızlar ben geldim sabah elektrikler gitti ooffff oldummm komşum kahvaltıya çağırdı şimdi geldim nevar ne yok bakalım
     
  6. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : WomenLove
  7. kucukkedicik

    kucukkedicik Guest

    valla doğru diyosun canım ya.. aynen mira kız sende yap öyle bişeyler. internete geçmek lazım ticarette.
     
  8. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : WomenLove
  9. mira

    mira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ya buluşucazya ist sende gel diye dedim:dance:
     
  10. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : WomenLove
  11. dashuribeba

    dashuribeba Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hicran kız sen komşun olsan ne güzel birlikte yapardık kahvaltı ya
     
  12. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : WomenLove
  13. PAPATYAM

    PAPATYAM 15 MAYIS kilolara savaş Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    14.148
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    198
    ay çokkk iyiii valla dedin dedin hamiş kaldın galiba hadi çabuk yap şu kan testinide iyi haberler ver bakalımmmm
     
  14. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : WomenLove
  15. PAPATYAM

    PAPATYAM 15 MAYIS kilolara savaş Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    14.148
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    198
    iyi olurdu valla .komşularımda iyi valla allah razı olsun bana iyi bakıyorlar yemek ye bebişe iyi bak diyorlar heheeeeesırnaşık şey
     
  16. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : WomenLove
  17. mira

    mira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benim umudum ist yapacağım satıştaaa:dance::dance:
     
  18. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : WomenLove
  19. mira

    mira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ohhh valla bi elin yağda bi elin balda
    kıskandımmmm:dilcikar:bende ev kadını olup hamiş olmak istiyommmmm:dilcikar: