AZİTRO 500 mg kullananlarr

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve maskeli_balo tarafından 6 Mart 2010 başlatılmıştır.

    6 Mart 2010
    Konu Sahibi : maskeli_balo
  1. maskeli_balo

    maskeli_balo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar merhabalar, aranıza yeni katıldımm sivilceler konusunda yalnız olmadığıma açıkcası sevindim, çünkü bıktım artık, neredeyse kullanmadığım ilaç kalmadı ama bir türlü kurtulamıyorum, 6 ay süre ile tetradox aknelsy jel kullandım önce geçti sonrasında yine tekrarladı ne yazıkki tekrar hekime göründüm bu kez de zoraotenin diye bir ilaç kullandım 6- 7 ay kadar ilacı bıraktıktan bir kaç ay sonra yine tekrarladı şimdi ise azitro 500 mg kullanıyorum 3 gün kullanıp 4 gün bırakıyorum 1 ay bu böyle devam edecekmiş ayrıca da eritretin diye bir jel verdi doktor her gece onu sürüyorum.. bir hafta oldu kullanmaya başlayalı şimdilik bir değişiklik yok, sizce bu kez işe yarayacak mı bunlar:KK43:((( bilmiyorumkismileçok sıkıldım ben bunlardannnn
     
  2. 7 Mart 2010
    Konu Sahibi : maskeli_balo
  3. emirgulay

    emirgulay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    azitroyu ablamda bir kutu kullandı doktor da ona 15 gun arayla vermişti ama işinin yoğun olmasından ötürü ilgilenemedi bir kutu içtikten sonra.ilk başta aynıydı sivilceler ama bir müddet kremle de destekledi ve geçti şu an çok şükür aknilox kullanmıştı
     
  4. 7 Mart 2010
    Konu Sahibi : maskeli_balo
  5. maskeli_balo

    maskeli_balo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla benim iyice çoştular, normalde çok irinli olmazlardı ama ilaçların etkisinden midir bilemiyorum irinli olmaya başladılar ve çok acıyorlar:KK43:((
     
  6. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : maskeli_balo
  7. emirgulay

    emirgulay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    aman canım sakın elleme ama şunu da unutma ilaçlarını her zman düzenli almalısın ve bu tedavi kısa sürede olacak birşey değil çok fazla yorma kafanı çünkü zamanla düşünmekten kendini alamıyosun bu konudan ve psikolojinde etkileniyo ee bu sefer ne oluyor iyice azıyor sivilceler dert etme canım çok fazla inşallah zamanla hepsi gider
     
  8. 11 Mart 2010
    Konu Sahibi : maskeli_balo
  9. maskeli_balo

    maskeli_balo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet cnm haklısın, ben taktıkça daha da çoğalıyorlar, ama çalışıyorum ve bu nedenle de hergün dışarıdayım, sana ne oldu böyle demelerinden bıktım artıkk:KK43:((
    birde bu eritretin denen jeli kullanan var mı aranızda yüzüm iyileşeceğine daha da çok çıkıyor da acaba ilaç mı yapıyor, önce çıkartıp sonra mı iyileşecek anlayamadım ki, offfff
     
  10. 11 Mart 2010
    Konu Sahibi : maskeli_balo
  11. emirgulay

    emirgulay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    en başta artış göstermesinede şaşırma cnaım çünkü çevremdeki çoğu insanın öyle oldu.zamanla düzelir inşallah sen tedavini aksatma yeter
     
  12. 6 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maskeli_balo
  13. maskeli_balo

    maskeli_balo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ne yazık ki işe yaramadı bu ilaç da tekrardan zoretanin verdi doktor:KK43:((( ve bunun da garantisi yokmuş yani tekrarlama riski söz konusu:KK43:( bıktım vallahi yaa