Azosperm Olup Hamile Kalanlar Anlatın

Konusu 'Erkek Faktörü / Erkek İnfertilitesi' forumundadır ve boniibon tarafından 26 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    26 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : boniibon
  1. boniibon

    boniibon Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    152
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    lütfen anlatın morale ihtiyacımız var.....o süreci uzun uzun anlatın
     
  2. 11 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boniibon
  3. bebekecem17

    bebekecem17 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    selam arkadaşlar bilgilerimi ve tecrumelerimi paylaşmak istedim .

    7 yıl bebek sahibi olmak istedik hep eşimle ama eşimde azosperm vardı .bende de çikolata kisti dr cocuğunuz olmaz dedi.kestirip attı bizi yani moralimiz bozuldu. yaşadığımız şehirde fazla imkanlar ve özel hastane olmadığı için çok üzülüyorduk. eşim ve ben 6 ayda bir devlet hastanesine gidip test yaptırdık. eşim sperm testi yaptırıyordu bende adetimin 2 günü gidip kan testi yaptırıyordum. sonra bir siteyle tanıştım. üye oldum. buraya çanakkaleye geldiler. bize herşeyi anlattılar . maddi olanaksızlıklardan istanbula gidip tüp bebek yaptıramadık ben sonra araştırdım hem siteden hemde internetten.

    keçiboynuzu kürü yaptım hem eşime sonra adanadan özel şalgam suyu getirtim. sabah akşam içirdim.ne kadar etkili oldu bilmiyorum ama spermler için en sonunda eşimle karar verdik artık bebek olayını kapattık allahın bir bildiği vardır diye kafamızdan attık .


    aslında herşey beyinde bitiyormuş . hiç beklemediğiz anda ben hamile kaldığımı ögrendim hemde 2 aylık olmuşum. şimdi 3 aylık meleknaz adında bir kızım var ....

    allahım sizlerde yardım etsin hep dua ettim allahım bana bir evlat versin diye şimdi ise benim gibi evlat hasreti çekenler için dua ediyorum. allahım bana bu güzel duyguyu tatdırdın herkesede yaşat diyeeeeeeee
     
  4. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boniibon
  5. gamzesezer

    gamzesezer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    961
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    benmde bonibon gibi morale çok ihtiyacım var.bir hafta önce tese yaptırdık ama sonuç korktuğum gibi çıktı.çok üzgünüz ama malesef elimizden birşey gelmiyo.sadece bir mucize olur mu diye bekliyorum:KK43:((
     
  6. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boniibon
  7. yasemen1232

    yasemen1232 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    293
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    88
    bebekecem17 allah bizide senin gibi şanslı kullarının içine alsın.
     
  8. 17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boniibon
  9. boniibon

    boniibon Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    152
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    mucize minicik bir mucize ve sabır bizde bu yollardayız artık eşim kaan beye ankaraya gideceğiz 21 temmuzda oradaız ama kızlar üzüntüden 3 gündür kulağım çoook kötü duymuyo çok gürültülü duyuyorum dr üzüntü dedi bekleyecekmişiz 10 gün 1 ay geçermiş. ama böyle ne zor insan ancak hasta olunca anlıyo önce kendimiz için mutlu olmalıyız rabbim ol derse olur üzülmek ancak bize zarar veriyo. lütfen önce bizim sağlığımız önemli.
     
  10. 20 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boniibon
  11. gamzesezer

    gamzesezer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    961
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar neden kimse yazmıyo buraya? hamile kalan yok mu yaa...benm için en önmli konu başlığı burası şu anda.sabır ve güç için iyi haberler ihtiyacm var......
     
  12. 20 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boniibon
  13. YenidenDogdum

    YenidenDogdum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15.762
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    Benim içinde önemlii
     
  14. 6 Şubat 2012
    Konu Sahibi : boniibon
  15. denizbulut

    denizbulut YA VARİS Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2011
    Mesajlar:
    2.092
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148

    cnm bebeğine allah sağlıklı uzun ömürler versin
    bende 8 yıllık evliyim eşim bir tese 1 mikro tese geçirdi hiç sperm yok
    testisler normal hormonlar normal genetik değil
    sizdeki sorun tam olarak neydi:KK43:(
    anlatırsan bizlere ışık olursun cnm..