[B]Hadi Kızlar Bebeklerimiz İçin Hazırladığımız Oda ve Eşyaların Fotğ. Koyalım[\B]

Konusu 'Bebeklerimiz ve Cicileri' forumundadır ve Bencicis tarafından 11 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : Bencicis
  1. Bencicis

    Bencicis EMİR'İM Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar bu sayfada bebeklerimiz için yaptığımız hazırlıkların fotğ. larını paylaşalımmı.Ben hamile olduğumu öğrendiğimde bu tip fotğ.lar cok işime yaramışdı fikir edinmiştim.Bu sayede belki bizde başkalarının fikir edinmesine yardımcı oluruz.Hemde bu güzel heycanı paylaşırız.a.s
    İlla bir odanın fotğ olması gerekmiyo tabi sade bi beşik olabilir, aldığınız kıyafetler olabilir,bebeğiniz için ördüğünüz bişey olabir, Aldığınız değişik ama faydalı olduğuna inandığınız şeyler olabilir..... yani bebeğiniz için düşündüğünüz herşey olabilir.

    Konuyu ben açıyorum madem ilk fotğ. koyarak ben başlıyayım.:dance: Odamızın fotğ. paylaşıyorum sizlerle ama boş bi oda daha hiç bir hazırlığı yok sadece mobilyalarımız var.Hem belki fikirde veririsiniz bana.Çok sevinirim
    yerimseniben

    İşte odamızz(daha doğrusu mobilyalarımız):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : Bencicis
  3. Bencicis

    Bencicis EMİR'İM Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar o kadar bakan olmuş hiç olmazsa beğenip beğenmediğinizi yazsaydınız barii
     
  4. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : Bencicis
  5. Schirin

    Schirin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cok güzel odası var bebişinin ne zaman geliyo
     
  6. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : Bencicis
  7. EU1

    EU1 Guest

    görünmüyoki.................................
     
  8. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : Bencicis
  9. ghaneli

    ghaneli ^AhmetBarışCanan^ Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.784
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Ay canım çok güzeller sorması ayıptır ne kadara aldın bende bakıcam buradakiyle karşılaştırayım dedim
     
  10. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : Bencicis
  11. EU1

    EU1 Guest

    çok güzel canım hayırlısıyla kullan inşallah
     
  12. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : Bencicis
  13. Viola

    Viola Yiğitim bitanem.. Pro Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    Canım,çok güzel mobilyalar almışsınız..güle güle kullanın:) benimkilerde bu hafta gelicek inşallah..
     
  14. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : Bencicis
  15. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    cok guzel canım rabbım nazarlardan saklasın hayırlısıyla kullanmak nasıp olsun ınsallah..
     
  16. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : Bencicis
  17. CASMXIXN

    CASMXIXN Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.766
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    güle güle kullansın bebişin .......insan dolabın içinde ne eşyaları var onlarıda gösterir kız........bak benim ilk aldığımda odası böyle gözüküyodu ilerleyen zamanlarda sana şimdiki halini gösteririmmm ....bu arada kızım 2,5 yaşında....eşyalar odadan taşıcak nerdeyse.......alllah ağız tadıyla sağlıkla güzel güzel bebişinle vakit geçirmeyi nasip etsin şekerim....ayyy ne şanslılar dimi...ben koca kazıktımda evin eşyalarından bozma bi odam vardı...şimdikilerin yok perdesi halısı mobilyası süsü....he bak bebekler için renk cümbüşü önemli renkli resimler yapıştır duvarlarına tavsiyem.......hadi sana by....
     
  18. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : Bencicis
  19. wampirella_mk

    wampirella_mk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    çok şeker yhaa..bnmde yeğenim ölmeseydi herşeyi hazırdı..7 yaşında oynayacağı oyunu bile :KK43:

    allah sağlık versin doğacak bebişlerimizede hayattakilere de!

    nasıl masum masum yatar o beşikte kim bilir!