Babamdan nefret eder hale geldim nolur yardım kızlar :(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve jimjimee tarafından 13 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : jimjimee
  1. jimjimee

    jimjimee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    öyle çok içim acıyo ki şimdi ama birilerine anlatmazsam, konuşmazsam deliricem...
    kızlar ben nişanlıyım ve allaha çok şükür sevdiğim bi insanla nişanlıyım. şimdi 21 yaşındayım ve 20 yaşımda nişanlandım şuanda nişanlım askerde. şimdi peki sorun ne diyceksiniz. sorun babam. artık benden soğuduğunu ve beni sevmediğini o kadar çok belli ediyo ki her lafında her bakışında sanki bi çıkmazdayım. tabi ben nişanlandıktan sonra böyle oldu. nişanlımla severek nişanlandığmız için bana böyle davranıyor. neymiş efendim beni o kadar üniversiteye yollamışlar ben oraya koca bulmaya gitmişim. bu arada babamın durumu çok iyi ve ben hiç sene uzatmadan üni.den mezun oldum ama babam böyle konularda çok katıdır. sevmek sanki suç mu? ne nişanlılıktan bişey anlıyorum onun yüzünden nede başka birşeyden. her defasında fırsat buldukça bana laf sokuyor artık hayatımdan bezdirdi beni. insan içinde beni aşağılayıcı konuşmasından hakaretlere kadar varıyor. toplum içindede ilk lafı işte bakın okuttukta ne oldu şimdi evde oturuyor. anca koca bulmasını bilmiş.böyle şeyler diebilir mi hiç bir baba kızına? üni.den ilk mezun olduğum zamanlarda çalışmak istedim çalıştırmadılar ihtiyacın mı var sanki diye. ama şimdi laf sokup duruyo. anneme söyledim anne iş buldum çalışayım diye boşver artık kızım dedi hiç konusunu bile açma dedi. evlensemde kurtulsam die bakıyorum öyle çok bunaldım ki... hiç kimseye derdimi anlatamıyorum çünkü çevremdekilere güvenmiyorum. nişanlımada yansıtıyorum tabi böyle üzülünce..yazık nişanlım çok ii niyetli dünya tatlısı bi insan iyikide bulmuşuz birbirimizi diyorum. çok üzülüyorum ya babamdan nefret eder hale geldim. kızlar ben çok kötü bişey mi yaptım severek nişanlandımda? bide küçücükken verdik diyo babaannemler falan tam 20 yaşında değildim ama az kalmıştı millet benim yaşımda evlenip çocuk sahibi bile oluyo. kızlar nolur bana yardım edin hiç iyi değilim
    mafoldumben mafoldumben
     
  2. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : jimjimee
  3. _BALIM_

    _BALIM_ ♥HAYAT ARTIK 3 KISILIK ♥ Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.729
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Bak canım benım babamda ılk nısanlanmaya kalktıgımı aynı seylerı yaptı...meselaaa okulunu bıtırmeden hemen koca buldu felan dedı hatta paylasamaz hale geldı benı ılk zamanlar cok kıskandıı odaa benı sevdıgı ıcın cunku bır baba kızını kımseyle paylasamaz bız ne kadar buyusektee hala aılemızın gozunde kucuk bır bebekmısız gıbı bakarlar kabullenemezler baskalarıylaa olmamızıı babalar o yuzden hos karsılaa derım cunku atan ne olsadaa saygıda kusur etmee derım artıı ne yaparsan yap babadan anneden nasıl ınsan nefret eder kı bence senınkısı soguma degılll sadecee kızgınlık sen o evden gelınlıkle cık bak bakalım o katı dedın baba arkandan nasıl aglar gelıcek
     
  4. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : jimjimee
  5. inci_tanesi

    inci_tanesi Allah'a emanetsin kuzum Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    19.970
    Beğenildi:
    76
    Ödül Puanları:
    203
    senin babanla yaşadıklarının büyük çoğunluğunu annemle yaşadım bana. mezun olur olmaz evlenmemi istemiyordu. onu anlamıyordum o zamanlar gözüm bir şey görmüyordu çünkü ama inan evlendikten sonra çok ii anladım. 3.sınıf bitimi nişanlandık. eşim ben son sınıftayken askere gitti. annemle tartışmadığımız gün yoktu. bunları eşime de yansıtıyordum. çocuk deliriyordu askerde eli kolu bağlı. eşim askerden geldi mayısta. ben haziranda mezun oldum ve ağustosta evlendik. iş bulmanın kolay bir şey olacağını düşünmüştüm ama tam 1.5 yıl evde oturdum. canıma tak etti resmen. maddi sıkıntılarımız oldu işte o zaman anladım annemin neden iş bulmadan evlenme dediğini. annemin eşimle bir sorunu yoktu tek istediği benim bir iş bulup öle evlenmem. şimdi ise halimiz vaktimiz çok şükür yerinde. ben çalışmasam da olur ama çalışmak bana çok iyi geliyor. sonuçta 5 yıl ünv okudum evde oturmak için değil elbet. eşimle annemin arasından da su sızmıyor maşaallah :nazar:

    canım babana hissettiklerini anlayabiliyorum
    şu anda gözün bir şey görmüyor ama şunu unutma onlar bizim anne ve babalarımız ve hiçbir zaman bizlerin kötülüğünü istemezler. evet bazen düşünmeden söz söylüyorlar ama olur o kadar. evlilik arefesinde annemle ettiğim kavgalar için nasıl pişmanım anlatamam sana. babana ne kız ne de ondan nefret et. aranıza böyle bir soğukluk sokma canım. evlenip yuvanı kurunca inan bunları çok daha iyi anlayacaksın. he bir de nişanlına hissettirmemeye çalış evde yaşadıklarını ne de olsa asker. inşaallah kısa zamanda herşey düzene girer.
     
  6. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : jimjimee
  7. nevaM0707

    nevaM0707 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2010
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    benim babam o kadar sessizki anlatamam ama ilk beni istemeye geldiklerinde ağzını açmadı erkek kardeşim konuştu sadece askere gitsin öyle dedi ve hayatında bana bağırmayı bırak terslemeyen adam tatlıyı salonda yiyorum diye bi azarladıki sorma ben tabi çok ağladım sonra annem de babamı sıkıştırmış verdiği cevapta "napayım üzülüyorum o daha çok küçük nasıl yaptı bunu" çok güldüm sonra ben onu alttan aldım öylece yatıştı ortalık sende anlayış göster
    babalar için kızları hiç büyümezmiş bende babama sen evet demedikçe asla evlenmem dedim çok hoşuna gitti demek hala evet demedi yaaakaydirigubbakcemile3
     
  8. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : jimjimee
  9. jimjimee

    jimjimee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar çok teşekkürler yorumlarınız için. ama inan ki babam bana o kadar laf söylüyor ağzımı açıp tek kelime etmiyorum hep içime atıyorum hep sessiz sessiz ağlıyorum. anneme bile belli etmemeye çalışıyorum üzülmesin die. çok kötü bunaldım ne yapsam suç oluyo evde. mesela sofrayı hazırlıyorum ne biçim sofra hazırlıyosun sen böyle, bişeyi beceremiosn dio. yine sesimi çıkarmıyorum. tamam dedim ilklerde kıskanıyo ondan böyle yapıo dedim ama gittikçe öyle olmadığını anladım gerçekten soğuduğunu hissediyorum. ben babamında ilk kızıyım ve sülaledede ilk gelin olucak kişiyim yani çok tecrübesizlik var. ama nişanlımla yüzyüze gelince bal kaymak oluyo. normalde görüşmemizede kesinlikle izin yok. askerden önce nişanlanmak çok zormuş onu anladım. şansım varmış ki nişanlımın ailesi çok ii Allahıma şükürler olsun. acaba babam beni ne zaman affedicek? kardeşiminde sevgilisi var ciddi düşünüyolar onada bunları yapıcak mı die düşünüyorum. ama inşallah ona bari yapmaz.:Saruboceq:
     
  10. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : jimjimee
  11. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    ilkler böyledir her cefayı onlar çeker kardeşine yapmaz bunları ben sogudum kızımdan onu gözden cıkardım ne yaparsa yapsın diyen bir anneyi gördum böyle davranan babayada sasırmam bazen insanlar canlarından br parça olan insanı bile sevmeyebiliyor
     
  12. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : jimjimee
  13. jimjimee

    jimjimee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    keşke söylediğin gibi kıskançlıktan olsa canım ya ama ben bu evden çıkarken ağlamasın benim arkamdan falan:1no2:
     
  14. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : jimjimee
  15. jimjimee

    jimjimee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    aynen arkadaşım bende öyle düşünüyorum bana yaptıklarının dörtte birini yapmaz. yapmasında zaten kardeşim bari mutlu olsun. zaten kardeşimi çok sever beni öncedende pek sevmezdi. yada bana öyle geliyodu bilmiyorum işte yaa. resmen çökme noktasındayım. karar verdim odamdan dışarı çıkmıycam görmesin beni en iyisi. çünkü ben babacımdır canımdır dedikçe o bana canın çıksın dedi hepmafoldumben
     
  16. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : jimjimee
  17. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    üzülme canım senin için en iyi yol sevdiginle biran önce evlenmen ama sunuda söyleyeyim eger olursa bana yaz olurmu :kedi: baban sen evlendikten o evden cıktıktan sonra %100 değişecek ama kırılan kalbin tamir olmayacak
     
  18. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : jimjimee
  19. Caramelim

    Caramelim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.336
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    Babalar kizlarini herseyden cok kiskanirlar.Benim babam hep der Kizimi vermicem ömürboyu ben ona bakarim.yani gersini sen düsün

    babanda icten ice üzülüyordur bu yasa kadar büyütük okutuk geliyo elin adami kizimi alip gidiyokaydirigubbakcemile canim bundan önce baban ile baska birsorunun yoksa ki olsada ben derimki al onu karsina hissediklerini duygularini paylas dargin ayrilma baba evinden en mutlu gününde eger konusamam diyorsan mektup yaz ona hersey gönlünce olsun canim