BABE mi DAYLONG mu?

Konusu 'Güneş kremleri, bronzlaşma' forumundadır ve cerenicious tarafından 27 Mart 2010 başlatılmıştır.

    27 Mart 2010
    Konu Sahibi : cerenicious
  1. cerenicious

    cerenicious Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    239
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar yüz bölgesi için kaliteli bi güneş koruyucusu araştırıyorum. Bu iki marka arasında kaldım. Cildim sorunlu, lekelenmeye müsait ayrıca karma bi yapısı var. Şöyle yağlandırmasın ve iyi korusun istiyorum.
     
  2. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : cerenicious
  3. darjeeling

    darjeeling Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba Cerenicious,

    Ben Babe 50+ yağsız olan kullanıyorum, tam adı:
    BABE - Facial Sun Screen Crream Fotoprotector Facial – Oilfree (yağsız) SPF 50+

    Diğer markayı kullanmadım, dolayısı ile kıyaslama yapamam. Ama bu Babe'den oldukça memnunum, dermatoloji uzmanı doktorum da onu tavsiye etti. Sabah kalkınca sür, sonra gün boyu nemlendiricini sür diye.

    Oldukça yoğun bir krem, sürünce de cilde çok hafif beyaz bir aydınlık veriyor. Özellikle açık tenliysen çok hoşuna gidebilir bu durum.

    Sevgiler,
    Darjeeling
     
  4. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : cerenicious
  5. hotcouture

    hotcouture Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.959
    Beğenildi:
    796
    Ödül Puanları:
    153
    Ben de babe aldım tavsiye doğrultusunda.övdüler baya bakalım kullanınca ne olacak
     
  6. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : cerenicious
  7. _biyolog_

    _biyolog_ visale aşık.. 30.06.2011 Üye

    Katılım:
    16 Mart 2010
    Mesajlar:
    475
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    ahhh eweet canım yaa kullandın mı kremii?? bende yüzüm için güneş kremi kullanmak istiyorum. yüzümee ne sürsem hemen yağlanıoo ve güneştee kalınca çok lekeleniyor. kullanıp yorumlarını yazarsan çok sevinirim canım yaaa
     
  8. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : cerenicious
  9. _biyolog_

    _biyolog_ visale aşık.. 30.06.2011 Üye

    Katılım:
    16 Mart 2010
    Mesajlar:
    475
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    canım bide ne kadara aldın onuda yazarsan çok sevinirim
     
  10. 11 Nisan 2010
    Konu Sahibi : cerenicious
  11. suri23

    suri23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben dün eczanede babe uzmanı vardı yağsız 50 lik aldım güneş koruyucu denicem bakalım.önceden laroche kullanıyodum ikisinde ki tek fark babe yulaf var içince la rochede termal su aynı sayılır dedi uzman bakalım nasıl sonuç alıcaz...
     
  12. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : cerenicious
  13. _biyolog_

    _biyolog_ visale aşık.. 30.06.2011 Üye

    Katılım:
    16 Mart 2010
    Mesajlar:
    475
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    suri ne kadara aldın fiyatı ne canım?
     
  14. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : cerenicious
  15. lucifern

    lucifern LiLith.. Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    596
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben bi hafta önce aynı kremi 45 e aldım kızlar memnunum gayet
     
  16. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : cerenicious
  17. cuteLady

    cuteLady Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    185
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    aynısı derken babe diosun sanırım bende arayış içindeyim hala boshayallersmile haftasonu bakıp alcam bi tane artık
     
  18. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : cerenicious
  19. suri23

    suri23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    babe yağsız güneş kremi 48 e aldım ben