Bacak ağrılarım bir türlü dinmiyor;(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve mersel tarafından 25 Mart 2009 başlatılmıştır.

    25 Mart 2009
    Konu Sahibi : mersel
  1. mersel

    mersel ikinci kez anne oluyorum Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    108
    Arkadaşlarım,
    15.haftadan itibaren bacak ağrısı çekiyorum. Kalçam,basenlerim ve dizden yukarısı. Özellikle akşamları. Yürümekte zorlanıyorum bazen. Yattığımda çok ağrıyor. Doktorum magnezyum verdi, onu içiyorum ama bir faydası olmadı. Zaten bu haftalarda başlaması normal değil dedi 7-8.ayda olurmuş. Ne yapacağımı şaşırdım, doktor randevuma da daha var. Böyle ağrı çekenleriniz var mı ? Ne yapmak lazım.:sm_confused:
    tşkler
    sevgiler.
     
  2. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : mersel
  3. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım bendede o haftalarda bel ve bacak ağrısı kasılma vardı doktorum sütünü kesinlikle ihmal etme eğer içemeyeceksen calsiyum ilacı vereyim ama süt daha sağlıklı dedi sütü hergün içiyorum birde kızılayın sade maden suyu çok faydalı o ağrını hafifletecek dedi günde en az iki tane iç dedi şimdi 23. haftadayız Allaha şükür ağrım gilanda kalmadı bi dene istersen.birde yatarken bacağının altına yastık koymaya ve bacaklarını uzatmadan yatmaya(anne karnı pozisyonunda) dikkat et inşallah faydasını görürsün canım
     
  4. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : mersel
  5. mersel

    mersel ikinci kez anne oluyorum Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    108
    Eftelyacım, süt çok içiyorum, nerden baksan 1 litreye yakın. Soda hiç denemedim, zaten sevmem kendisini. Ama faydası olacaksa tabi içerim. Yatarkende hep cenin pozizyonunda sol yanıma yatıyorum. Bilmiyorum nasıl geçecek. Sodayı deneyim canım,tşk ederim.
     
  6. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : mersel
  7. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben hayatımda daha ağrı çekene kadar ağzıma soda sokmazdım nefret ederim tadından ama baya faydası oluyor birde sadesi hepten kötü ama napıcaksın birtek ondan fayda gördüm ben istersen sodayı aç beklet asidi çıksın bolca limon sık içine limon içer gibi iç yada soğuk olarak iç ikisindede soda içtiğini ek anlamıyorsun zaten birkaç defa içince yavaş yavaş alışıyor vücudun
     
  8. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : mersel
  9. serdi

    serdi Guest

    canım benimde bacak ağrılarım çok oluyor..hafif varisim var doktorum varis çorabı önerdi.... varis çorabı giydiğimde ağrım olmuyor acaba seninde varisin olmuş olabilirmi???????
     
  10. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : mersel
  11. mersel

    mersel ikinci kez anne oluyorum Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    108
    Aaa canım, hiç bilmiyordum ondan ağrı yapabilceğini. Ama varisim yok ki. Belki de oluşacak o yüzden ağrıyor. Bilmiyorum vallahi, canım yanıyor çok, bebişim olmasa içimde oturup ağlayacağım.
    O üzülmesin diye ağlayamıyorum ;(
     
  12. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : mersel
  13. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım varisin yoksa bile çok ayakta kalıyorsan o da varis gibi ağrı yapar varis çorabınında baya faydası olur serdi söylemeden önce benimde aklıma gelememişti
     
  14. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : mersel
  15. sherry456

    sherry456 Guest

    bende hamileyken çok çektim.lavaboya eğilip yüzümü bile yıkayamıyordum o kadar yani.
    dr um da bana maden suyu önerdi ama öyle meyveli falan olmayacak.günde 4 taneye kadar içebilirsin dedi.ben 2 tane içiyordum(beypazarı maden suyu) bayağı farketmişti ağrılarım.
    inşşallah sağlıcakla kavuşursunuz bebişlere.
     
  16. 26 Mart 2009
    Konu Sahibi : mersel
  17. gurcan06

    gurcan06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    492
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende de felaket ağrı var bende de varisler ondan oluyor ama extra kalçada olan kalsiyum eksikliğinden bilgin olsun
     
  18. 26 Mart 2009
    Konu Sahibi : mersel
  19. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    evet canım ya,erken başlamış ağrıların,aynılarından bende de oluyor ama benim 6.ayda falan başladı,mg kullnıyorum bende bi işe yaramadı,ama zamanla geçti sayılır,önceki kadar çok ağrımıyor
    dr.umun söylediğine göre gebelikte oynar eklemler yer değiştirirmiş o yüzden olurmuş ağrılar yapcak bişey yok çekeceksin dedi
    ama arkadaşlar güzel fikirler vermişler,maden suyu ve varis çorabını dene bencede