Bacak uyumas?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve lightlife tarafından 1 Haziran 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  1. lightlife

    lightlife eylülde geeeeellll :) Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    8.752
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Arkadaşlar bundan 9 sene önce sol bacağımın dizüstü bölgesinde elimi sürdüğümde hissetme azlığı gibi bişey oluştu bununla ilgili cildiyeye gittim ozaman.. doktor baktı bacağımı yukarı aşağı indirdi kaldırdı.Bişey yok dedi sinirsel olabilir dedi.. Bi daha doktora gitmedim bununla ilgili ama sorunum devam etti. Ama şu 2 haftadır aynı yerde bir uyuşma,karınca dolaşması,acı oluyor ve kaşıma hissi duyuyorum.. Diğer bacağıma elimi dokundurduğumda acımıyor bu bacağıma elimi gezdirdiğimde acıyor.. kas gevşetici sürüyorum ilk sürdüğümde iyi geliyo rahatlatıyo sonra yine aynı.. bacağımın uyuşmasına uyanıyorum.. ben bide yüzüstü yatıyorum ve otururken sürekli bağdaş kuruyorum bunun etkisi olabilirmi? yürürken bi zorluk yaşamıyorum acımıyo yanmıyo uyuşmuyo.. bu arada 3-4 gündür uyuşma yok ama elimi sürdüğümde acı var..yattığımda uyuşuyor.. benimle aynı sorunu yaşayan varmı aranızda?
    Doktora gidicem ama cesaret edemiyorum..
     
  2. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  3. glsh85

    glsh85 Guest

    demır eksılıgı olabılır ..
    geçmıs olsun
     
  4. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  5. lightlife

    lightlife eylülde geeeeellll :) Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    8.752
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar bilgilendireyim dedim.Bel fıtığı çıktı fizik tedavi görüyorum.
     
  6. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  7. yesilim

    yesilim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9.033
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    konuyu açan üye isteği üzerine konu kapanmıştır
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.