Bacaklarımdaki Lekelerden Nasıl Kurtulabilirim?

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve bagcicek tarafından 22 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    22 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bagcicek
  1. bagcicek

    bagcicek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam kızlarr..bacaklarımda batıklardan ve nedenini bilmediğim sebeplerden ötürü bisürü lekeler war...küçük küçük nokta gibiler ve büyük lekeler..hepsinden var yanii...
    ve öyle çoklar ki kısa bişey giymem imkansız..
    bana yardımcı olabilecek birileri warmııı:1no2::bbo:
     
  2. 22 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bagcicek
  3. eylxuxl25

    eylxuxl25 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    592
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Bende aynı dertten muzdaribim:çok üzgünüm:..Bacaklarım çok çirkin...Sert kılalra sahibim..Birde bunlar çıkmayınca batıklar kıl dönmeleri oluyor. Bende duramıyorum ya sıkıyorum ya da başla bişi ile almaya çalışıyorum Kötü Kazensonucu lekeli bacaklarsenağlama..Çokk hemdeeeeee off yaaa nasıl geçecek bunlarsenağlama
     
  4. 22 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bagcicek
  5. ashabi_lady

    ashabi_lady Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bahsettiğiniz lekeler ağdadan sonra mı oluşuyor. benimde böyle bir sorunum var bikini bölgem bacaklarıma göre daha koyu üstelik ağda yapınca daha belirgin oluyor.Kötü bir görütnü oluyoosenağlama
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 4 Mayıs 2008
  6. 22 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bagcicek
  7. Beltin

    Beltin Guest

    çok degiller ama bendede aynı sorun var hatta bende aççaktım bu konuyu bi are lütfen :KK43:
     
  8. 22 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bagcicek
  9. ashabi_lady

    ashabi_lady Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    internette baktım fakat herhangi birşey bulamadım acaba şu cilt için kullanılan pigment açıcı kremlerden kullansak fayda yada zarar görürmüyüz ki? CADIARZU
     
  10. 22 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bagcicek
  11. Beltin

    Beltin Guest

    saol agdayla yapıyodum zaten de artık bende tüy yok,ama var
    kesey çok boşladım bu aralar gene başlıyım krem önerisi?
     
  12. 22 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bagcicek
  13. bagcicek

    bagcicek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben bi ara 2seans lazer epilasyon yaptımıştım..amacım tüylerden kıurtulmak diildiaslında tüy olmazsa lekede oluşmaz diye düşündüğüm için yaptırdım ama tabi 2 seans bir işe yaramadı dewam etmem gerekiyodu ama açıkcası her seans 200ytl vermek ve sonucundan emin olmamak bırakmama neden oldu...
    napıcam çok berbat yaaa:KK43:(((
     
  14. 27 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bagcicek
  15. simge17

    simge17 Guest

    benm de bacaklarmda kahverengi lekeler vaar! artk etek de giyemiyorm.. lütfn birisi naapmam gerektiğini sölesn
     
  16. 28 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bagcicek
  17. bagcicek

    bagcicek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayneeeeeeeeen
    çook kötü:KK43:
     
  18. 28 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bagcicek
  19. aysegul

    aysegul Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2007
    Mesajlar:
    341
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    bendede varrrrrrrrr batık izleri kahverengi etek giymek istiyorum yazın. geçen yaz etek giymiştim (ilk defa) valla masanın arkasından oturduğum yerden kalkmıyordum bacaklarım görünmesin diye. sonra font. sürim dedim çok bariz belli oldu ve lekeler kapanmadı. bi çözüm bulamssak bu senede masa arkasındayız:1no2::1no2: