Bacaklarımı nasıl inceltebilirim?Yardım edinn!!

Konusu 'Bölgesel İncelme; Yöntemler ve Ürünler' forumundadır ve bsrcp tarafından 2 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bsrcp
  1. bsrcp

    bsrcp uykumda biLe seN! Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba kizlar bn hep ince sutun gibi bacaklarm olsun istemisimdr ama bn bacaklarimi kalin buluyorm cevremdkiler hyr deil desede hatta biricik sevglmde hyr desede bana gore kalin :çok üzgünüm:
    calsirkn 58 kiloydm ama iki aydr evdeym ve simdi 62 kiloyum bazen 63 te oluyo,bnm basemlerm var kemiklerm iri oldugu icin gstermiyorm resmlermden de anlarsnz cok uzattim galiba:KK43: yaa nasi inceltebilirim bn bacaklarimi varsa biln cozumunu solesnn lutfen yardm edin banada?
     
  2. 2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bsrcp
  3. Kumdeniz

    Kumdeniz Oğluşum geliyor Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.113
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım çok güzel görünüyorsun. bacakların gayet güzel. zayıflama gerek yok. kilonda yerinde. merak etme. Çevren doğru söylüyor.
     
  4. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bsrcp
  5. aynı dert (sanırım daha ciddi olanı) bende de var, bi çözüm bulamadım 2-3 yıldır. ama benim kemiklerim kalın değil vücudumda aşırı yağ varmış malesef. ama doktorun verdiği listeye uyunca mutsuz olduğum için uygulayamıyorum. zaten evde sürekli 10 çeşit yemek ve tatlı yapan ve isteyen aile fertleri olunca da zor oluyor düzgün beslenme çabaları
     
  6. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bsrcp
  7. bsrcp

    bsrcp uykumda biLe seN! Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ay sanki mutlu oldm biraz yaa zemuszemus ama sekermm birazcik incelsemm fena da olmaz hanii kaydirigubbakcemile3






    bizdede ole iste habire yiyoruum ben yavv cokacimcoook :bbo:
    bnde doktoru hic sevmem hic isim olmaz amacim kilo vermek de deil aslnda sadece bacaklarimi inceltmek. . .
     
  8. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bsrcp
  9. BuTTeRfLy86

    BuTTeRfLy86 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.323
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    sporum fazlaca yapılanı bacakları kaslandırdığı için dahada kalınlaştırıyor diye biliyorum.

    Yağdan kısmak gerek sanırım .bazı sitelerde bacak eritmek için müsli tarifi okumuştum .bi bak istersen .
     
  10. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bsrcp
  11. Desalmado

    Desalmado Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aynı ölçülere sahibiz.Ve benim kemiklerimde seninki gibi kilomu hiç belli etmem ama benimde bacaklarım bana kalın geliyo.napsak ki acaba :S
     
  12. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bsrcp
  13. bsrcp

    bsrcp uykumda biLe seN! Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ayy evet yaa napsakk acabaa puffff :/
     
  14. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bsrcp
  15. Kalliste

    Kalliste Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    9.326
    Beğenildi:
    51
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaşlar diyette sadece bacaklarınıza bölgesel bir çözüm bulamıyacağınıza göre konuyu ta spora yada krem-kemer vs ürünlerin yer aldığı bölgesel incelme yöntemlerine taşıyacağım bilginize..
     
  16. 9 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bsrcp
  17. __TUGBA__

    __TUGBA__ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende aynı dertten muzdaribim :KK43:( hatta estetik cerrahla görüştüm kas olduğu için bir işlem yapamayacağını söyledi :KK43:( lpg ile belki biraz toparlanırmıs
     
  18. 9 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bsrcp
  19. Kalliste

    Kalliste Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    9.326
    Beğenildi:
    51
    Ödül Puanları:
    153
    Konumuz diyet deneyimlerinden taşınmıştır yetkili arkadaşımın dikkatine..