bacaklarımın iç kıısımları uyuşup ağrıyo

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve melser tarafından 7 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    7 Şubat 2008
    Konu Sahibi : melser
  1. melser

    melser Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar sizinde oluyomu bacaklarımın kalçayla birleştiği noktadaki kemiklerim uyuşup ağrıyo gündüzleri geceleri çok uyuşuyo lavaboya bile kalkmak istemiyorum arada ayaktayken kemiklerim ayrılcakmış gibi bir ağrı girip hemen geçiyo
     
  2. 7 Şubat 2008
    Konu Sahibi : melser
  3. ckozkan

    ckozkan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Benim neredeyse iki haftadır aynen anlattığın şekilde ağrım var şimdi yürüyüşümü bile etkilemeye başladı herhalde kemikler normal doğuma hazırlık yapıyor diye düşünüyorum
     
  4. 7 Şubat 2008
    Konu Sahibi : melser
  5. melser

    melser Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    aynen yürüyüşümde değişti bacakları açık evin içinde sünnetli çocuklar gibi yürüyorum
     
  6. 7 Şubat 2008
    Konu Sahibi : melser
  7. FERAYKANAL

    FERAYKANAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    982
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    aynı dert bendede var yataktan kalkarken ayaklarımın üzerinde kısa bi süre duramıyorum kemiklerim sanki beni taşımıyo
     
  8. 7 Şubat 2008
    Konu Sahibi : melser
  9. myflowers

    myflowers biroyana birbuyana salla Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.542
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ya kızlar bıraz komık olcak ama gercekten benımde yurumemm degıstı kendımı ordek gıbı hıssedıyorum gercekten oyle yurumeye basladım :)
     
  10. 7 Şubat 2008
    Konu Sahibi : melser
  11. kadis

    kadis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.207
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    eşim penguen diyo bana düşünün o kadar değişti yani
    benim belim çok ağrıyo siyatik varmış sanırım kalçamda ki kemiklerim ağrıyo yani
    gece 2 defa kalkıyorum tuvalete ayaga kalkmaya zorlanıyorum
     
  12. 9 Şubat 2008
    Konu Sahibi : melser
  13. FERAYKANAL

    FERAYKANAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    982
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ağrılarınız arttı mı ben çok zorlanıyorum bacak arasındaki kemikler gün geçtikçe daha çok ağrıyo
     
  14. 9 Şubat 2008
    Konu Sahibi : melser
  15. EU1

    EU1 Guest

    ben dün geceden bu yana çok kötüyüm kızlar..sağ kasığım zaten iflas etmiş durumda..gece 3 tede sancılandım bi saat ağrıdan ve korkudan ağlamaktan gece..bugün boğazım şişmiş..bi cm de açılmam var..kanamam var..benim doğum yakın herlde..
     
  16. 9 Şubat 2008
    Konu Sahibi : melser
  17. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    canım kanaman var mı doktorun ne dedııı..
    hastaneye gıttın mıı
     
  18. 9 Şubat 2008
    Konu Sahibi : melser
  19. EU1

    EU1 Guest

    gittim bugün öğleden sonra..şimdi kan boşaldı resmen...idrar yollarımdanmış...nası bu kadar üşüttüysem bilmiyorum..daha sancım başlamamış..ama dün gece öldüm sancıdan..oda idrar yollarımdan..ilaç kullanmam lazımmış buscopan falan verdi doktor